Ügyintézek

METU-s tanulmányaid alatt a Hallgatói Információs Központ (HIK) segít az ügyeid intézésében. Ismerd meg őket jobban!

A Neptun-átállással kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket-válaszokat, valamint további részleteket és folyamatosan frissülő információkat találsz ezen az oldalon: http://www.metropolitan.hu/neptun

Az Elektronikus tanulmányi rendszerek működéséről ITT találsz részletes útmutatót.

HIK elérhetősége és nyitvatartása

  • Írásban itt tudsz kérdezni: http://www.metropolitan.hu/hallgatoi-kerdes-urlap
    Az űrlapon kötelező megadnod
    • a neved
    • EHA kódod - kérjük, fokozottan figyelj az EHA kód pontos megadására!
    • azt a szakot, amire a kérdésed/kérésed vonatkozik
    • azt az e-mail címet, amire a válaszunkat várod
    • a kérdés témáját és szövegét
  • Telefonon keresztül: Nyitvatartási időn kívüli ügyintézéshez hétköznapokon 8:00-17:00 között a 06 1 273 2467-es telefonszámon. 
  • Személyesen

Nagy Lajos király útján lévő Hallgatói Információs Központ: 
1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9., Főépület F100-es iroda (angol nyelven az F109-es iroda)
Ügyfélfogadási idő: H-P 10:00-15:00 Szo 8:00-13:00 

Rózsa utcai Hallgatói Információs Pont: 
1077 Budapest, Rózsa u. 4-6. A001-es iroda
Ügyfélfogadási idő: H-P 10:00-15:00 

Hódmezővásárhelyi Hallgatói Információs Pont: 
6800 Hódmezővásárhely, Városház u. 1. 002/A iroda
Ügyfélfogadási idő: 2017. november 13. és december 19. között, hétfőnként 13:00-17:00, keddenként 9:00-14:00.

2017. december 22. és 2018. január 1. között a Nagy Lajos király úti és a Rózsa utcai iroda is zárva tart, az első nyitvatartási nap 2018. január 2. Az ebben az időszakban a „Hallgatói kérdés űrlapon” keresztül érkezett megkeresésekre 2018. január 2-át követően válaszolunk. 

2017. december 7-én és december 14-én a telefonos ügyfélszolgálatunk 8:00-15:00-ig, valamint december 21-én 16 óráig lesz elérhető.

A nyitva tartás a további napokon változatlan.  Kellemes ünnepeket és sikeres vizsgaidőszakot kívánunk! 

Mi a HIK?

A Hallgatói Információs Központ a hét minden munkanapján rendelkezésedre áll, nyitva tartási időben. Ha kérdésed személyes ügyintézést igényel, a Webbooking rendszeren keresztül tudsz előzetesen időpontot foglalni. 

Elsősorban tanulmányi információkkal kapcsolatban fordulhatsz az Irodához, de ha tanulmányaid bármely területén elakadsz, akkor is segítséget nyújtunk a megoldáshoz. 

Mivel keresheted meg az irodát?

1. Információszerzés céljából 

  • tanulmányaiddal kapcsolatos kérdés esetén 
  • Neptunnal (annak funkciójával, kérelmekkel) kapcsolatosan 
  • beiratkozással, tárgyfelvétellel, vizsgaidőszakban felmerülő kérdésekkel kapcsolatban 
  • szakdolgozattal, záróvizsgával kapcsolatosan 
  • szabályzatokkal kapcsolatos kérdésekben 

2. Igazolás kérése 

  • hallgatói jogviszony igazolás
  •  e-index, törzslap kiadása 
  • egyéb, tanulmányi ügyeket érintő igazolások 

3. Diákigazolvány ügyintézése 

  • új diákigazolvány igénylése 
  • a diákigazolvány megérkezéséig jogviszonyhoz kapcsolódó kedvezményekre jogosító igazolás igénylése 
  • féléves érvényesítő matricák átvétele 

4. Diákhitel ügyintézése 

  • elektronikus Diákhitel szerződés megkötése 
  • engedményezési adatlapok leadása 


Banki információk

Az egyetemen Térítési és Juttatási Szabályzatában meghatározottak szerint, hallgatóink költségtérítési díjukat és az egyéb térítési díjakat banki átutalással vagy banki készpénzes befizetéssel rendezhetik a következő bankszámlaszámra: 

Budapesti Metropolitan Egyetem számlaszám
FHB 18203332-06007572-40010093 

IBAN szám: HU28182033320600757240010093
BIC (SWIFT) kód: FHKBHUHB