Ügyintézek

METU-s tanulmányaid alatt a Hallgatói Információs Központ (HIK) segít az ügyeid intézésében. Ismerd meg őket jobban!

Az Elektronikus tanulmányi rendszerek működéséről ITT találsz részletes útmutatót.

HIK elérhetősége és nyitvatartása

Telefonon keresztül : 06-1-273-2467

  • Hétfő, Kedd, Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szerda, Csütörtök: 13:00 – 17:00

Írásban itt tudsz kérdezni: http://www.metropolitan.hu/hallgatoi-kerdes-urlap
Az űrlapon kötelező megadnod

  • a neved
  • Neptun kódod - kérjük, fokozottan figyelj a Neptun-kód pontos megadására!
  • azt a szakot, amire a kérdésed/kérésed vonatkozik
  • azt az e-mail címet, amire a válaszunkat várod
  • a kérdés témáját és szövegét


Személyes ügyfélfogadás, előzetes időpontfoglalással:

Személyes ügyintézésre előzetes időpontfoglalással van lehetőséged és legkorábban a foglalás napját követő munkanapra tudsz időpontot kiválasztani.

Időpontot az alábbi linken foglalhatsz: https://www.metropolitan.hu/webbooking


Milyen ügyeket intézhetsz személyesen?

  • Diákigazolvány ügyintézés – Diákigazolvány és/vagy matrica átvétele.
  • Előzetesen igényelt igazolás/oklevél átvétele – Amennyiben szükséges az eredeti példány és annak elkészültét már e-mailben jeleztük feléd.


Nagy Lajos király útja 1-9., F100-as iroda:

2021.01.04-től: 

  • Hétfő: ZÁRVA 
  • Kedd: 9:00-15:30 óráig 
  • Szerda és csütörtök: 13:00-15:30 óráig 
  • Péntek: ZÁRVA 
  • Szombatonként: 
    • páros heteken: 9:00-15:00 óráig nyitva 
    • páratlan heteken: ZÁRVA 


Hódmezővásárhely (6800. Hódmezővásárhely, Városház u. 1.):

Személyes ügyintézés e-mailben, előre egyeztetett időpontban lehetséges az aracz@metropolitan.hucímen keresztül.


Mi a HIK?

A Hallgatói Információs Központ a hét minden munkanapján rendelkezésedre áll, nyitva tartási időben. Ha kérdésed személyes ügyintézést igényel, a Webbooking rendszeren keresztül tudsz előzetesen időpontot foglalni. 

Elsősorban tanulmányi információkkal kapcsolatban fordulhatsz az Irodához, de ha tanulmányaid bármely területén elakadsz, akkor is segítséget nyújtunk a megoldáshoz. 


A járványhelyzetre való tekintettel a következő ügyekkel kereshetsz minket:

1.     Diákigazolvány – Matrica átvétele

Amennyiben értesítést kaptál arról, hogy diákigazolványod elkészült, illetve arról, hogy átvehető a féléves érvényesítő matrica, előzetes időpontfoglalás után erre lehetőséged van a Hallgatói Információs Központban.

2.     Igazolások/Nyomtatványok - Oklevél átvétel

Ha okleveled elkészült, személyre szóló üzenetben tájékoztatunk Neptun rendszeren keresztül. Ezt követően előzetes időpontfoglalás után átveheted a Hallgatói Információs Központban.


Banki információk

Hallgatóink a 2018/2019-es tanévtől kezdődően az alábbi két fizetési mód közül választhatnak:

  • Bankkártyás fizetés

A Neptun hallgatói felületéről indítható online bankkártyás befizetés SimplePay-rendszeren keresztül.

Előnye: gyors, egyszerű és kényelmes  
- azonnali tranzakció, nem kell megvárni az 5 munkanapos lekönyvelést
- ki lehet választani a fizetni kívánt pénzügyi tételeket

TIPP: Ha nagyobb összeget szeretnél utalni, mint az alapértelmezett limit és emiatt hibaüzenetet kapsz, állítsd át magasabbra a bankkártya napi összeg limitjét a számlavezető bankodnál!

  • Gyűjtőszámlás fizetés

Takarékbank Zrt. - 18203332-06007572-40010172
Közlemény: NK-NEPTUNKÓD (szóköz) NÉV. Példa: NK-ABCD12 Tanuló Tamás

A gyűjtőszámla a saját hallgatói Neptunos felületről elérhető „virtuális pénztárca” szolgáltatás. Az ide utalt vagy készpénzes banki befizetéssel feltett összeg a Neptun fiókodban a Gyűjtőszámla egyenlegnél lesz elérhető, ahonnan hozzá tudod rendelni a pénzt a fizetendő tételeidhez.

Előnye:
- egy nap alatt könyvelődik a befizetett összeg a gyűjtőszámla egyenlegedhez
- tartalékolható rajta pénz a nem várt helyzetekre
- elkerülhető vele a téves befizetés, beazonosítatlan utalás

TIPP: A közleményben szigorúan az alábbi adatokat add meg: NK-NEPTUNKÓD (szóköz) NÉV. Példa: NK-ABCD12 Tanuló Tamás

Ellenkező esetben az összeg nem kerül rá Neptunos gyűjtőszámládra!