METU-s tanulmányaid alatt a Hallgatói Információs Központ (HIK) segít az ügyeid intézésében. Ismerd meg őket jobban!
Az Elektronikus tanulmányi rendszerek működéséről ITT találsz részletes útmutatót.
HIK elérhetősége és nyitvatartása
Telefonon keresztül : 06-1-273-2467
- Hétfő, Kedd, Péntek: 09:00 - 17:00
- Szerda, Csütörtök: 13:00 – 17:00
Írásban itt tudsz kérdezni: http://www.metropolitan.hu/hallgatoi-kerdes-urlap
Az űrlapon kötelező megadnod
- a neved
- Neptun kódod - kérjük, fokozottan figyelj a Neptun-kód pontos megadására!
- azt a szakot, amire a kérdésed/kérésed vonatkozik
- azt az e-mail címet, amire a válaszunkat várod
- a kérdés témáját és szövegét
Személyes ügyfélfogadás, előzetes időpontfoglalással:
Személyes ügyintézésre előzetes időpontfoglalással van lehetőséged és legkorábban a foglalás napját követő munkanapra tudsz időpontot kiválasztani.
Időpontot az alábbi linken foglalhatsz: https://www.metropolitan.hu/webbooking
Milyen ügyeket intézhetsz személyesen?
- Diákigazolvány ügyintézés – Diákigazolvány és/vagy matrica átvétele.
- Előzetesen igényelt igazolás/oklevél átvétele – Amennyiben szükséges az eredeti példány és annak elkészültét már e-mailben jeleztük feléd.
Nagy Lajos király útja 1-9., F100-as iroda:
2021.01.04-től:
- Hétfő: ZÁRVA
- Kedd: 9:00-15:30 óráig
- Szerda és csütörtök: 13:00-15:30 óráig
- Péntek: ZÁRVA
- Szombatonként:
- páros heteken: 9:00-15:00 óráig nyitva
- páratlan heteken: ZÁRVA
Hódmezővásárhely (6800. Hódmezővásárhely, Városház u. 1.):
Személyes ügyintézés e-mailben, előre egyeztetett időpontban lehetséges az aracz@metropolitan.hucímen keresztül.
Mi a HIK?
A Hallgatói Információs Központ a hét minden munkanapján rendelkezésedre áll, nyitva tartási időben. Ha kérdésed személyes ügyintézést igényel, a Webbooking rendszeren keresztül tudsz előzetesen időpontot foglalni.
Elsősorban tanulmányi információkkal kapcsolatban fordulhatsz az Irodához, de ha tanulmányaid bármely területén elakadsz, akkor is segítséget nyújtunk a megoldáshoz.
A járványhelyzetre való tekintettel a következő ügyekkel kereshetsz minket:
1. Diákigazolvány – Matrica átvétele
Amennyiben értesítést kaptál arról, hogy diákigazolványod elkészült, illetve arról, hogy átvehető a féléves érvényesítő matrica, előzetes időpontfoglalás után erre lehetőséged van a Hallgatói Információs Központban.
2. Igazolások/Nyomtatványok - Oklevél átvétel
Ha okleveled elkészült, személyre szóló üzenetben tájékoztatunk Neptun rendszeren keresztül. Ezt követően előzetes időpontfoglalás után átveheted a Hallgatói Információs Központban.
Banki információk
Hallgatóink a 2018/2019-es tanévtől kezdődően az alábbi két fizetési mód közül választhatnak:
- Bankkártyás fizetés
A Neptun hallgatói felületéről indítható online bankkártyás befizetés SimplePay-rendszeren keresztül.
Előnye: gyors, egyszerű és kényelmes
- azonnali tranzakció, nem kell megvárni az 5 munkanapos lekönyvelést
- ki lehet választani a fizetni kívánt pénzügyi tételeket
TIPP: Ha nagyobb összeget szeretnél utalni, mint az alapértelmezett limit és emiatt hibaüzenetet kapsz, állítsd át magasabbra a bankkártya napi összeg limitjét a számlavezető bankodnál!
- Gyűjtőszámlás fizetés
Takarékbank Zrt. - 18203332-06007572-40010172
Közlemény: NK-NEPTUNKÓD (szóköz) NÉV. Példa: NK-ABCD12 Tanuló Tamás
A gyűjtőszámla a saját hallgatói Neptunos felületről elérhető „virtuális pénztárca” szolgáltatás. Az ide utalt vagy készpénzes banki befizetéssel feltett összeg a Neptun fiókodban a Gyűjtőszámla egyenlegnél lesz elérhető, ahonnan hozzá tudod rendelni a pénzt a fizetendő tételeidhez.
Előnye:
- egy nap alatt könyvelődik a befizetett összeg a gyűjtőszámla egyenlegedhez
- tartalékolható rajta pénz a nem várt helyzetekre
- elkerülhető vele a téves befizetés, beazonosítatlan utalás
TIPP: A közleményben szigorúan az alábbi adatokat add meg: NK-NEPTUNKÓD (szóköz) NÉV. Példa: NK-ABCD12 Tanuló Tamás
Ellenkező esetben az összeg nem kerül rá Neptunos gyűjtőszámládra!