Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Ügyintézek | Budapesti Metropolitan Egyetem

Ügyintézek

METU-s tanulmányaid alatt a Hallgatói Információs Központ (HIK) segít az ügyeid intézésében. Ismerd meg őket jobban! Általános tanulmányi tanácsadás és tájékoztatás céljából őket is keresheted.  

Az Elektronikus tanulmányi rendszerek működéséről ITT találsz részletes útmutatót.

HIK elérhetősége és nyitvatartása


2021.04.06-tól az alábbi nyitvatartási időben fogadjuk hallgatóink megkeresését telefonon és írásban:

Telefonon keresztül : 06-1-273-2467

  • Hétfő, Kedd, Péntek: 09:00 - 17:00
  • Szerda, Csütörtök: 13:00 – 17:00

Írásban itt tudsz kérdezni: http://www.metropolitan.hu/hallgatoi-kerdes-urlap
Az űrlapon kötelező megadnod

  • a neved
  • Neptun kódod - kérjük, fokozottan figyelj a Neptun-kód pontos megadására!
  • azt a szakot, amire a kérdésed/kérésed vonatkozik
  • azt az e-mail címet, amire a válaszunkat várod
  • a kérdés témáját és szövegét


Személyes ügyfélfogadás, előzetes időpontfoglalással:

Nagy Lajos király útja 1-9., F100-as iroda:

A személyes ügyintézés határozatlan ideig szünetel, tekintettel Magyarország Kormányának 2021.03.04-én bejelentett korlátozó intézkedéseire és az Innovációs és Technológiai Minisztérium 2021.03.05-én küldött iránymutatásainak értelmében.

Amint változik személyes ügyfélszolgálatunk elérhetősége, frissíteni fogjuk a nyitvatartási idővel kapcsolatos információkat ezen a felületen.


Hódmezővásárhely (6800 Hódmezővásárhely, Városház u. 1.):

Egyeztetés céljából kérjük, írjon az aracz@metropolitan.hu e-mail címre. 


Mi a HIK?

A Hallgatói Információs Központ a hét minden munkanapján rendelkezésedre áll, nyitva tartási időben. Ha kérdésed személyes ügyintézést igényel, a Webbooking rendszeren keresztül tudsz előzetesen időpontot foglalni. 

Elsősorban tanulmányi információkkal kapcsolatban fordulhatsz az Irodához, de ha tanulmányaid bármely területén elakadsz, akkor is segítséget nyújtunk a megoldáshoz. 


Banki információk

Hallgatóink a 2018/2019-es tanévtől kezdődően az alábbi két fizetési mód közül választhatnak:

  • Bankkártyás fizetés

A Neptun hallgatói felületéről indítható online bankkártyás befizetés SimplePay-rendszeren keresztül.

Előnye: gyors, egyszerű és kényelmes  
- azonnali tranzakció, nem kell megvárni az 5 munkanapos lekönyvelést
- ki lehet választani a fizetni kívánt pénzügyi tételeket

TIPP: Ha nagyobb összeget szeretnél utalni, mint az alapértelmezett limit és emiatt hibaüzenetet kapsz, állítsd át magasabbra a bankkártya napi összeg limitjét a számlavezető bankodnál!

  • Gyűjtőszámlás fizetés

Takarékbank Zrt. - 18203332-06007572-40010172
Közlemény: NK-NEPTUNKÓD (szóköz) NÉV. Példa: NK-ABCD12 Tanuló Tamás

A gyűjtőszámla a saját hallgatói Neptunos felületről elérhető „virtuális pénztárca” szolgáltatás. Az ide utalt vagy készpénzes banki befizetéssel feltett összeg a Neptun fiókodban a Gyűjtőszámla egyenlegnél lesz elérhető, ahonnan hozzá tudod rendelni a pénzt a fizetendő tételeidhez.

Előnye:
- egy nap alatt könyvelődik a befizetett összeg a gyűjtőszámla egyenlegedhez
- tartalékolható rajta pénz a nem várt helyzetekre
- elkerülhető vele a téves befizetés, beazonosítatlan utalás

TIPP: A közleményben szigorúan az alábbi adatokat add meg: NK-NEPTUNKÓD (szóköz) NÉV. Példa: NK-ABCD12 Tanuló Tamás

Ellenkező esetben az összeg nem kerül rá Neptunos gyűjtőszámládra!