Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility TDK Nap 2018 | Budapesti Metropolitan Egyetem

TDK Nap 2018

Tudományos Diákköri Kutatások és programok a METU-n 2018-ban

Eredmények - 2018. ősz

Információmenedzsment és HR szekció
1. Csőke Lilla: Motivation challenges of the Generation Z and Alpha (konzulens: Dr. Kiss Ferenc, országos versenyre benevezett)
1. Tari Zsuzsanna: A vezetékes hangszolgáltatások létjogosultsága az üzleti távközlés jövőjében, avagy a mobiltelefónia térhódításának következményei (konzulens: Dr. Horváth Attila, országos versenyre benevezett)
2. Fehér-Ledényi Tímea: HR folyamatok optimalizálása diákmunkaerővel (konzulens: Dr. Ilyés Csaba István, országos versenyre benevezett)
2. Földi Lili: Állásra jelentkezők tudásalapú interjúztatása (A kompetencia és a tudás szembeállítása állásinterjúk során (konzulens: Erdeiné Dr. habil. Késmárki-Gally Szilvia PhD, országos versenyre benevezett)
3. Stefán Brigitta: Hogyan befolyásolják a közösségi médiumok a Metropolitan Egyetem hallgatóit a társadalmi életükben? (konzulens: Alpár Vera)
- Fain András: Többcélú Moduláris Drónfelhő alkalmazása az agrárágazatban (konzulens: Dr. Kiss Ferenc)
- Krity Csilla: Pedagógushiány vizsgálata a katolikus közoktatási intézményekben a Közép-Magyarországi régióban (konzulens: Erdeiné Dr. habil. Késmárki-Gally Szilvia PhD)
- Szabó András Ákos: Nyugati coaching ezeréves keleti alapokon (konzulens: Alpár Vera)
- Szegedi Judit: A POSeidon Intelligens Kasszafelügyeleti Rendszer (konzulens: Erdeiné Dr. habil. Késmárki-Gally Szilvia PhD)

Kereskedelem és marketing szekció
1. Dancsevics Klaudia Kinga: Marketingstratégia kidolgozása a Kincsem Nemzeti Lóverseny és Lovas Stratégiai Kft. bemutatásával (konzulens: Erdeiné Dr. habil. Késmárki-Gally Szilvia PhD)
2. Jajecznik Judit: Destination Branding in Central-European cities (Budapest, Prague, Vienna) (konzulens: Dr. Papp-Váry Árpád)
3. Frank Ágnes: Közvetlen párbeszéd az aggyal? Neuromarketinges kutatások a "priming" jelenségének vizsgálatára (konzulens: Dr. Lukács Rita)
3. Horváth Kristóf: Márkázott videós tartalmak a közösségi média oldalakon (konzulens: Dr. Hinek Mátyás)
- Forgács Mónika: A digitalizálás hatása a magyarországi mozifilm forgalmazásra egy forgalmazó szemszögéből (konzulens: Erdeiné Dr. Késmárki-Gally Szilvia PhD)
- Ungvári Anna: Az influencer marketing működése - Véleményvezérek bevonása a reklámkampányokba (konzulens: Dr. Papp-Váry Árpád)
- Várszegi Anikó: Kis- és középvállalkozások finanszírozása a kereskedelmi bankok szemszögéből (konzulens: Török Marianna)

Turizmus szekció
1. Jaksa Tímea: Utazási szokások változása a belföldi turizmusban az 1990-es évektől napjainkig (konzulens: Dr. Kulcsár Noémi)
2. Iván Anita: Tata és a Víz, Zene, Virág Fesztivál (konzulens: Köves Tamás)
3. Szabó Szabina: Turizmus és fenntarthatóság - Szigetköz ökoturisztikai fejlesztésének vizsgálata (konzulens: Dr. Kulcsár Noémi)
3. Szopkó Dóra: Harry Potter megjelenése és térhódítása a nemzetközi és hazai turisztikai piacon - avagy hogyan hódította meg egy varázslótanonc az egész világot (konzulens: Dr. Behringer Zsuzsanna Éva)
- Bornemissza Kitti: Mamaison Hotel Andrássy Budapest marketing tevékenységének bemutatása a szolgáltatás marketingmix elemein keresztül (konzulens: Dr. Grotte Judit)
- Hertelendy Amadó: ... (konzulens: Dr. Grotte Judit)
- Rabb Marcell: Terrorizmus hatása a turizmusra (konzulens: Dr. Behringer Zsuzsanna Éva)
- Geyer Laura: Örökségturizmus - A Causses és Cévennes, mediterrán agrár kultúrtáj és a Hortobágyi Nemzeti Park összehasonlító elemzése (konzulens: Korcsmárosné Dr. Bassa Lia)

Eredmények - 2018. tavasz

Angol nyevű szekció
1. Şerife Özlem Kök: The discursive construction of refugees in Turkey’s lynching regime (konzulens: Bódis Krisztina, országos versenyre benevezett)
1. Gabriella Taisia Kourkov: Evaluating the first World War through British satire (konzulens: Bódis Krisztina, országos versenyre benevezett)
2. Török Gabriella: Internationalization at Budapest Metropolitan University – how the Buddy Program influences the integration of international students. Case study (konzulens: Bódis Krisztina)

Gazdálkodás és menedzsment szekció
1. Bukovics Diána: Az érzelmi intelligencia és a vezetői eredményesség kapcsolata (konzulens: Dr. Kiss Pál István, országos versenyre benevezett)
2. Fekete Ibolya: Tudáskinyerés véletlen csoportokból (konzulens: Dr. Kiss Ferenc, országos versenyre benevezett)
3. Tatár Szilvia: A munkaerő-kölcsönzés, mint atipikus foglalkoztatás szerepe és gyakorlata a munkaerő-piacon (konzulens: Dr. Kiss Pál István, országos versenyre benevezett)
- Bartos Tamás: Tőzsdei kereskedés technikai alapon. Aktív befektetés vs. bank, alapkezelői hozamok (konzulens: Béres Dániel)
- Bratkovics Fruzsina: Az Európai Központi Bank szerepének és jelentőségének értékelése (konzulens: Dr. Vásáry Miklós)
- Nagyné Roznik Orsolya Edit: A veszteségforrások megszüntetése a Continentalnál (konzulens: Dr. Antoni Alfonz)

Társadalomtudományi szekció
1. Balkó Rita Zsófia: Az interaktív és lineáris történetmondás problematikája a számítógépes játékok filmadaptációiban (konzulens: Dr. Rétfalvi Györgyi, országos versenyre benevezett)
3. Hont Diána: Menekültválság Olaszországban (konzulens: Dr. Csanády Márton Tamás)
- Koncz Regina: Külföldi munkavállalás Angliában – Hosszútávon megéri-e minimálbéres fizetésért dolgozni? (konzulens: Dr. Csanády Márton Tamás)

Turizmus és marketing szekció
1. Bodnár Dániel: Diszkont légitársaságok piaca (konzulens: Dr. Grotte Judit, országos versenyre benevezett)
1. Faltányi Csaba Zsombor: Chatbotok alkalmazása a kereskedelem és marketingben (konzulens: Dr. Papp-Váry Árpád, országos versenyre benevezett)
2. Czitronyi Réka: A magyar társadalom viselkedéskultúrájának értékelése a rendezvények tükrében (konzulens: Köves Tamás, országos versenyre benevezett)
2. Németh Levente: WaveGarden: Egy újszerű szabadidős vállalkozás tevékenységének bemutatása. (konzulens: Dr. Behringer Zsuzsanna, országos versenyre benevezett)
3. Kovács Krisztina: Start(up)ra kész nemzet- Izrael márkázása a startupok segítségével (konzulens: Dr. Papp-Váry Árpád)
3. Pogány Luca Dorottya: Melyik márka a legügyesebb a Product Placementben - termékmegjelenítés rangsorok összehasonlítása (konzulens: Dr. Papp-Váry Árpád)
- Gábor-Káldi Laura: A kávé története, forgalma fogyasztói és értékesítői szemszögből. (konzulens: Hadnagy János)