Partnerségre lépett a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky Communications
A Budapesti Metropolitan Egyetem együttműködési megállapodást kötött a Tricky reklámügynökséggel. Az együttműködés célja, hogy kölcsönösen támogassuk egymás szakmai munkáját, valamint rendezvények alkalmával kölcsönös megjelenés.
A szerződést Dr. Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, valamint Kuritár Csaba, a Tricky alapítója, kreatív igazgatója írta alá. Jelen volt Máté-Csóti Janka a Tricky ügyvezető igazgatója, a METU óraadó oktatója.
Új partnerünk egy full-service, kreatív reklámügynökség digitális fókusszal. A Tricky ügynökségnél leginkább digitális-, influencer- és közösségi média kampányok készülnek, ám fogyasztói promóciók, kommunikációs stratégiák és médiavásárlás területén is számtalan referenciájuk van.
A Tricky örömmel fogad szakmai gyakorlatra METU-s hallgatókat, emellett közreműködnek gyakorlatorientált kurzusok megvalósításában.
2020. 08. 31.Hírek
CheckINN Turisztikai Innovációs Verseny 2024
…
SUB SOLE kiállítás
A kultúra, ember és természet közötti kapcsolatot vizsgálja a METU Galéria legúj …
Új szakvezető a Budapesti Metropolitan Egyetem Média design területének élén
Forgács Kristóf személyében szeptembertől új médiaművész veszi át a Média design …
Gólyatábor - 2024
Az egyik legjobb gólyatáborunk volt a 2024-es! …
Új kutatás a divatról, mint modern lélektani jelenségről
A fenntartható divat és az önkifejezés kapcsolata …
A Budapesti Metropolitan Egyetem Első Nyári Programjának Sikeres Indítása
2024 augusztusában a Budapesti Metropolitan Egyetem büszkén rendezte meg első ny …
MEET US - A Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti és Kreatívipari Kara
„A művészet a lélek üzenete a világnak” &n …
Fiktív világ kézműves technológiákkal: a legújabb divattrendekre reflektál a METU Open Showroom válogatása
A Budapest Central Europian Fashion Week (BCEFW) hivatalos kísérőeseményeként ke …