Országmárka rangsorok általánosságban és a COVID-19 járvány idején
Dr. habil Papp-Váry Árpád dékán tartott előadást a Hírös Szabadegyetemen Mitől lesz jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok a COVID-19 járvány idején címmel.
Papp-Váry Árpád előadása a Hírös Szabadegyetemen
Papp-Váry Árpád június 9-én tartott online előadást a Hírös Szabadegyetemen az országmárkázás témakörében. A termékek és szolgáltatások világában jó ideje megszokottak a márkarangsorok: a top 100-as globális márkalistát többek közt elkészíti az Interbrand és a BrandZ-Kantar-WPP is. 2020-ban a top listás márkák között szerepelt az Apple, az Amazon, a Microsoft, a Google, a Samsung, a Coca-Cola és a Visa is.
A klasszikus márkarangsorokhoz hasonlóan az országmárkákra is rendelkezésre állnak már toplisták, sőt, szinte minden évben megjelenik legalább egy új ilyen.
Papp-Váry Árpád előadása szorosan kapcsolódik a 2019-ben megjelent, Országmárkázás című könyvhöz, amelynek egyik célja, hogy bemutassa magyar nyelven először az országmárkázás módszertanát, dimenzióját és faktorait, illetve az egyes rangsorok eredményeit. Emellett a publikáció célja, hogy rámutasson arra, hogy a jó országmárka, a jó országimázs alapja nem mást, mint a jó ország, pontosan úgy, ahogy egy klasszikus márka esetében is a kiindulópont a jó termék.
Papp-Váry Árpád Országmárkázás című könyvének borítója
A Hírös Szabadegyetemen tartott előadásában, a könyvben olvasható általános országmárkázási ismereteken túl, főként az került fókuszba, hogy ezekkel a módszerekkel, hogyan változtak meg a 2020-as évben történt események hatására az addigi országmárka rangsorok.
2021. 06. 29.Hírek
SUB SOLE kiállítás
A kultúra, ember és természet közötti kapcsolatot vizsgálja a METU Galéria legúj …
Új szakvezető a Budapesti Metropolitan Egyetem Média design területének élén
Forgács Kristóf személyében szeptembertől új médiaművész veszi át a Média design …
Gólyatábor - 2024
Az egyik legjobb gólyatáborunk volt a 2024-es! …
Új kutatás a divatról, mint modern lélektani jelenségről
A fenntartható divat és az önkifejezés kapcsolata …
A Budapesti Metropolitan Egyetem Első Nyári Programjának Sikeres Indítása
2024 augusztusában a Budapesti Metropolitan Egyetem büszkén rendezte meg első ny …
MEET US - A Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti és Kreatívipari Kara
„A művészet a lélek üzenete a világnak” &n …
Fiktív világ kézműves technológiákkal: a legújabb divattrendekre reflektál a METU Open Showroom válogatása
A Budapest Central Europian Fashion Week (BCEFW) hivatalos kísérőeseményeként ke …
Vivien élményei az ASU 2024-es nyári programján
2024 júliusában három METU-s diák csatlakozott az Arizona State University (ASU) …