Mónika
Szilágyi-Csüllög Mónika

Óraadó

Beosztás, cím:

Divat-és luxusmárka-menedzsment képzés szakvezetője

Pozíció:

vállalatirányítás; divatmenedzser, média szakember

Intézet:

Divat és Textil Tanszék

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2019. ELTE Pszichológiai Doktori Iskola
  • 2004. Posztgraduális menedzserképzés, Copernic Program, Párizs (ENPC, IEP, École Nationale Supérieure des Mines de Paris, Collège des Ingénieurs)
  • 2003. MBA/DESS – CAAE - Francia-magyar menedzserképzés (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és Jean Moulin Lyon 3/IAE Egyetem, Budapest)
  • 2001 Magyar nyelv és irodalom tanár szak (Eszterházy Károly Főiskola, Eger)
Publikációk:
  • http://www.divatmenedzsment.com/kepzes/
Oktatott tárgyak:
  • Fashion Media, Esettanulmányok, Diplomamunka-Divattervezés
Kutatási területek:
  • Fenntartható divat, fogyasztói kutatások, circular economy
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2015-től SZAKVEZETŐ, ÓRAADÓ TANÁR (Budapesti Metropolitan Egyetem, Művészeti Kar, Divat-és luxusmárka-menedzsment szakirányú továbbképzés)
  • 2018-2019. MÁRKA ÉS OKTATÁSI PROGRAMIGAZGATÓ (878 Collective Fashion Technology Hub)
  • 2010-2013. DIVATMENEDZSER KÉPZÉS OKTATÁSI IGAZGATÓ (Modart Művészeti és Divatiskola)
  • 2010 – 2011. TULAJDONOS, ÜGYVEZETŐ (Balansz Kommunikáció)
  • 2009 – 2010. Lapmanager (Intérieur magazin)
  • 2007 - 2009. BRAND MANAGER (Marie Claire, Nők Lapja Évszakok -
  • Sanoma Budapest Zrt.)
  • 2005 - 2006. MARKETING MUNKATÁRS (ADOC-SEMIC Kiadó Kft., ELLE magazin, Budapest)
  • 2005. KULTURÁLIS MENEDZSER (Budapest Táncszínház, Budapest)
  • 2004. TANÁCSADÓ (Créatifs rendezvényszervező vállalat, Párizs)
  • 2003. ELEMZŐ (ACNielsen Piackutató Kft., Budapest)