Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
Mónika
Szilágyi-Csüllög Mónika

Óraadó

Beosztás, cím:

Fenntartható divatmárka menedzsment képzés szakvezetője

Pozíció:

vállalatirányítás; divatmenedzser, média szakember

Intézet:

Divat és Textil Tanszék, SZTK

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2019. ELTE Pszichológiai Doktori Iskola
  • 2004. Posztgraduális menedzserképzés, Copernic Program, Párizs (ENPC, IEP, École Nationale Supérieure des Mines de Paris, Collège des Ingénieurs)
  • 2003. MBA/DESS – CAAE - Francia-magyar menedzserképzés (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és Jean Moulin Lyon 3/IAE Egyetem, Budapest)
  • 2001 Magyar nyelv és irodalom tanár szak (Eszterházy Károly Főiskola, Eger)
Publikációk:
  • http://www.divatmenedzsment.com/kepzes/
Oktatott tárgyak:
  • Divat Média Ismeretek,
  • Diplomamunka-Divattervezés,
  • Fenntartható divatmarketing,
  • Etikus divatipar,
  • Fenntartható üzleti modellek gyakorlata
Kutatási területek:
  • Fenntartható divat, fogyasztói kutatások, circular economy
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • 2021. Fenntartható divat program vezetője (Fenntarthatósági Témahét)
  • 2018-2019. Márka és oktatási programigazgató (878 Collective Fashion Technology Hub)
  • 2015-től szakvezető, óraadó oktató (Budapesti Metropolitan Egyetem, Művészeti Kar, Divat-és luxusmárka-menedzsment szakirányú továbbképzés 2020-tól Fenntartható divatmárka menedzsment képzés szakvezetője)
  • 2010-2013. Divatmenedzser képzés oktatási igazgató (Modart Művészeti és Divatiskola)
  • 2010 – 2011. Tulajdonos , ügyvezető (Balansz Kommunikáció)
  • 2009 – 2010. Lapmanager (Intérieur magazin)
  • 2007 - 2009. Brand manager (Marie Claire, Nők Lapja Évszakok -
  • Sanoma Budapest Zrt.)
  • 2005 - 2006. Marketing munkatárs (ADOC-SEMIC Kiadó Kft., ELLE magazin, Budapest)
  • 2005. Kultúrális menedzser (Budapest Táncszínház, Budapest)
  • 2004. Tanácsadó (Créatifs rendezvényszervező vállalat, Párizs)
  • 2003. Elemző (ACNielsen Piackutató Kft., Budapest)
Leírás:

Franciaországi üzleti és menedzsment tanulmányok után Szilágyi-Csüllög Mónika brandmanagerként dolgozott nemzetközi média vállalatoknál (ELLE, Marie Claire, Interieur, Nők Lapja Évszakok). Később szakmai pályafutása a divatipar felé irányult, és 2015-ben kidolgozta a Divat-és luxusmárka menedzsment szakirányú továbbképzést, majd 2020-ban a Fenntartható divatmárka menedzsment képzést, melynek szakvezetőjeként, és a METU Ma divatmenedzser képzésének oktatójaként dolgozik. Emellett az ELTE Pszichológiai Doktori Iskolájában kutatja a fenntartható divat fogyasztói elfogadását.