Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
Péter
Szesztay Péter

Óraadó

Pozíció:

e-commerce, content marketing és üzletfejlesztés szakértő, BP Digital

Intézet:

Szakirányú Továbbképzési Központ

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2009-2012 - Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodás és menedzsment szak
Oktatott tárgyak:
  • Digitális startup üzleti modellezés
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2017 óta BP Digital SEO ügynökség ügyvezető és tulajdonos
Szervezeti tagságok:
  • MMSZ
  • Ecommerce Hungary
Leírás:

Online marketing szakember, a BP Digital SEO ügynökség társalapítója és ügyvezetője. Szakértő csapatával startupoknak, valamint közép- és nagyvállalatoknak segít növekedni online marketing eszközökkel. Egyetemi évei alatt kezdett el saját vállalkozások építésével foglalkozni, amely meglepően hamar nemzetközi sikereket hozott. A MiniBrake startup társalapítójaként részt vett az egyik első hazai crowdfunding kampány felállításában és lebonyolításában, melynek eredményeképp végül sikerült a termék gyártási és értékesítési jogát licencbe adni egy globális vállalatnak. Ezután a Proda névre keresztelt e-commerce vállalkozás építése során ismerkedett meg mélyebben az online marketing szakmával – először operatív megvalósítóként, később az online marketing csapat vezetőjeként. A 2016-ban indult BP Digital társalapítója, ahol 2017 óta az ügyvezetői feladatokat látja el. https://bpdigital.hu/