József
Perlaky-Papp József

Főállású

Nyelvtudás:

angol – felsőfok; spanyol – szakmailag bővített középfok

Beosztás, cím:

címzetes főiskolai docens

Pozíció:

pr stratéga, politikusok és vállalatvezetők személyes tanácsadója

Intézet:

Turizmus és Marketing Intézet

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2011- Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Hadtudományok Doktori Iskola
  • 2006-2010 Szent István Egyetem, Gödöllő, Marketing szak - közgazdász
  • 1997-1999 Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem – Századvég Politikai Iskola, Politikai kommunikáció szak - politikai szakértő
  • 1994-1996 Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Marketing szak - marketing szakközgazdász
  • 1990-1993 „Széchenyi István” Főiskola, Győr Közlekedési és Logisztika szak – közlekedési üzemmérnök
Publikációk:
  • https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?nwi=1&inited=1&ty_on=1&url_on=1&cite_type=2&orderby=3D1a&location=mtmt&stn=1&AuthorID=10047494
Oktatott tárgyak:
  • · Kríziskommunikáció
  • · Médiafelkészítés gyakorlat
  • · Politikai marketing-politikai pr
  • · Public Relations elmélet
  • · Public Relations gyakorlat
  • · Szervezeti pr, Arculattervezés-personal branding
Kutatási területek:
  • háborús stratégiák alkalmazása a kommunikációs gyakorlatban
  • a nyilvánosság működése-kezelése
  • krízsikommunikációs stratégiák
  • médiafelkészítés minden helyzetre
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • A BKF PR hallgatói team vezetője
  • Stratégiai Elemzések Központja Kft – ügyvezető igazgatója
  • Márkagyár Kft – ügyvezető igazgatója
  • Professional Healthy & Beauty Systems Kft – ügyvezető igazgatója
Díjak, elismerések:
  • nagyvállalati vezetők és politikusok személyes stratégiai tanácsadója
  • országos, nagy horderejű krízisek kommunikációját vezette, véleményét fontos, címlapos ügyekben gyakran kérik a médiumok
  • a TV2 Mokka rendszeres vendége
  • a hazai PR szakma elismert alakja
  • évről évre a Kreatív PR Prizma zsűrijének a tagja
Leírás:

A METU címzetes főiskolai docense, a pr kommunikáció, a stratégiai marketig és a krízis- és válságkommunikáció posztgraduális képzések vezetője, a pr szaktantárgyak oktatója.Kutatási területe a háborús stratégiák alkalmazhatósága a kommunikációs gyakorlatban.Nagyvállalati vezetők és politikusok személyes stratégiai tanácsadója. Országos nagy horderejű kríziseknek vezette a kommunikációját, véleményét fontos, címlapos ügyekben gyakran kérik a médiumok, a TV2 Mokka rendszeres vendége. A hazai pr szakma elismert alakja. Évről évre a Kreatív PR Prizma zsűrijének a tagja.