Dévai Zoltán

Profil adatok

Beosztás, cím

óraadó

Pozíció

Szabadúszó tanácsadó

Nyelvismeret

tárgyalóképes angol

2000 óta szabadúszó tanácsadó, tréner. Fő érdeklődése az ügyfelek kiszolgálása, a szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség folyamatos emelése. Ennek következménye, hogy a szolgáltatásmenedzsment és szervezetfejlesztés felé fordult. Elkötelezetten terjeszti a Szolgáltatásközpontú Logika és a folyamatorientált szervezeti működés elvét. Ügyfelei közt távközlési, informatikai és pénzügyi szolgáltatókon kívül gyártó cégek is megtalálhatók. Ezek közt a cégek közt vannak a multinacionális nagyvállalatoktól, a középvállalkozásokon át, egészen a kicsi, induló cégekig (StartUp-ok).

Felsőfokú végzettség

  • Közgazdasági szakokleveles mérnök, Okleveles Villamosmérnök (MsC)

Oktatott tantárgyak

  • A szolgáltatásmenedzsment alapjai
  • Szolgáltatások tervezése
  • Szolgáltatások folyamatos fejlesztése

Kutatási területek

  • Szolgáltatás-menedzsment
  • Process-Design

Oktatási és szakmai tevékenység

  • Sprint Akadémia - szerződéses partner
  • AUDI - szerződéses partner
  • Sotér-Akadémia - szerződéses partner
  • Samling - szerződéses partner

Szakmai tapasztalat

  • ABCi - alvállalkozó projektexecutive - KBC Adatközpont migráció
  • KFKI Számítástechnikai Csoport - IT ServiceDesk - outsourcing
  • DataNet - Ügyfélszolgálati igazgató
  • CGSat - Déltáv/Digitel - Ügyfélszolgálati igazgató
  • Matáv - Adatátviteli szolgáltatások - tanácsadó mérnök