Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
Péter
Boros Péter

Óraadó

Nyelvtudás:

angol

LinkedIn profil linkje:

https://www.linkedin.com/in/pboros/

Intézet:

Gazdaságtudományi Intézet, Szakirányú Továbbképzési Központ

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • Budapesti Műszaki Egyetem, 1990
  • Brimingham University DMS
Oktatott tárgyak:
  • Branding in International Environment
  • Business and Competition Policy
  • Gazdasági ismeretek
  • Insurance
  • Product and Brand Management in Practice.
  • Project Funding
  • Üzlet- és versenypolitika
  • Üzleti tervezés
Kutatási területek:
  • Fenntarthatóság stratégiai, kommunikációs vonatkozásai
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • Óraadó, Soproni Egyetem: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar, 2022
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • Procter & Gamble,
  • Sio-Eckes
  • Pepsico
  • Kraft Foods International (Mondelez)
Leírás:

Immár az ötödik éve vagyok a METU óraadó tanára és ettől a félévtől kezdve a Stratégiai Marketing Exec. MBA képzés szakvezetője. Szakmai karrierem során vezető nemzetközi vállalatoknál töltöttem be marketing igazgatói és egyéb senior pozíciókat mind itthon, mind külföldön, így a megszerzett tapasztalatokat sikeresen tudom beépíteni mind üzleti tanácsadói, mind pedig egyetemi oktatói tevékenységembe. A stratégiai szemlélet, a hosszútávú, összetett, a vállalat egészét átfogó gondolkodásmód, a hatékony kommunikáció jelenti a kulcsot a sikeres gazdasági tevékenységhez, vállalatirányításhoz, termék- illetve márkamenedzsmenthez, így az általam tanított tárgyak is ezekhez a témakörökhöz kapcsolódnak. Mindezt persze kiegészítve a ma már megkerülhetetlen fenntarthatósági szempontokkal, hiszen ezen a területen is akkor érünk majd el igazi eredményeket, ha stratégiai szinten kezeljük a témakört.