Gábor
Bódis Gábor

Főállású

Nyelvtudás:

angol: felső, német: alap

Intézet:

Turizmus és Marketing Intézet

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2011 - Arculat és Márka (Activium+Kreativ Csoport) Szakértő képzés, Arculat és márka szakértő
  • 1996 - Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző
  • 1994 - The Nottingham Trent University, Faculty of Humanities,Nottingham, Nagy-Britannia, Certificate of Academic Studies
  • 1995 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2017- TUTSZ Turisztikai Tanácsadók Szövetsége - tag
  • 2016- Budapesti Metropolitan Egyetem – egyetemi oktató
  • 2014- Hungarikum Bizottság, Sport és Turizmus Szakbizottság – tag
  • 2012- Hungary NEXT ország-márka-műhely – alapító
  • 2010- BKK Budapesti Közlekedési Központ Zrt. – Ügyfél-kommunikációs vezető
  • 2010- BTDM Nonprofit Kft. - Marketing és Kommunikációs Divízióvezető
Leírás:

Nagy tapasztalattal rendelkező marketing döntéshozó, erős márkaszemléletű megközelítéssel, innovativitással és kreativitással, a közös szinergiák feltárására és kihasználására való törekvéssel. Turizmus és marketing tárgyakat oktat. Erőssége a turizmus-stratégiai tervezés és a kreatív szakma szereplőinek eredményes mozgatása számos szakmai elismeréssel.