Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
György
Becker György

Óraadó

Beosztás, cím:

Címzetes egyetemi docens

Pozíció:

pszichológus

Intézet:

Design Intézet

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • Okleveles pszichológus
Publikációk:
  • https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=institutes&mode=browse&sel=16083
Oktatott tárgyak:
  • Reklámpszichológia
  • Reklámkutatás és tervezés
  • Marketing, termékpszichológia design management
Kutatási területek:
  • Márkaépítés
  • UX
  • Fogyasztói attitűdök
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • Óraadó oktató, ELTE PPK, Corvinus Kommunikáció Tanszék, BGF Marketing tanszék
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • Beecker's Marketing kutató Bt.
Szervezeti tagságok:
  • Superbrand zsűritag
Leírás:

37 év elemzői, analitikus kutatói és vezetői (MKB Bank, Marketing ügyvezető igazgató) tapasztalat, bank – biztosítás, healthcare, telekom és bizonyos FMCG célcsoportokban (Ogilvy & Mather Budapest - kreatív igazgatója, BMB Focus, Ipsos, TNS, GFK kvalitatív kutatási igazgatója). A fogyasztói magatartás jellegzetességeivel foglalkozik, kommunikációs üzenetekre és ígéretekre adott válaszokat elemez felhasználva ezek feltárását szolgáló kvalitatív módszertant (pl. NeedScope). Több száz tanulmányt és elemzést készített, nem csak fogyasztói fókuszcsoportok, hanem KKV és felsővezetői interjúk alapján. A fogyasztói magatartással, reklámpszichológiával és gazdaságpszichológiával foglalkozó előadásai népszerűek az ELTÉ-n a Corvinuson is, rendszeres meghívott előadója az Internet/Média Hungary-nak és egyéb szakmai rendezvényeknek.