Fenntartható divatmárka menedzsment (korábban Divat és luxusmárka-menedzsment) Szakirányú továbbképzéseink

Ez neked szól...

•ha mindig is érdekelt a divat világa, de nem divattervezőként, vagy modellként képzeled el a karrieredet;
•ha már divattervezőként végeztél, és szeretnéd elindítani a saját márkádat;
•ha jó szervező, kommunikációs és üzleti érzékkel rendelkezel, és mindezt egy nagyon kreatív, állandóan megújuló színes iparágban szeretnéd kamatoztatni.
A képzésünket neked találták ki.

A szakról röviden

Fenntartható divatmárka menedzsment képzésről

Ne csak kövesd, irányítsd Te a divatot! Építs kapcsolatokat és tanulj élményszerűen a divatipar legjobbjaitól az első Magyarországon akkreditált Divatmenedzser képzésen.

A hazai felsőoktatásban egyedülálló módon a Fenntartható divatmárka menedzsmentje másoddiplomás program kiemelten foglalkozik a fenntartható divattal a luxusipar, nemzetközi fast fashion márkák és a magyar divattervezők, divatmárkák terén.

Dolgozz egy luxusmárka üzletvezetőjeként, légy brandmanager egy fast fashion márkánál, vagy indíts el egy fenntartható magyar divatmárkát a nemzetközi piacon! A képzést sikeresen elvégző Divatmenedzser képes menedzserként a divatszakmát képviselni, üzleti szempontból irányítani kis-, közép- és nagyvállalati szinten, melyeknél tevékenykedve általános gazdasági ismereteit a legkorszerűbb, nemzetközi színvonalú divatszakmai ismeretekkel egészíti ki.


Fenntartható divatmárka menedzsment

OH nyilvántartásba vételi határozat száma: FNYF/930-3/2020


Gyakorlati lehetőségek az oktatás folyamán

Az utolsó szemeszterben a divatiparban dolgozó mentorok segítik a hallgatók munkáját, melynek során elkészül egy valós problémát feldogozó projektmunka. Illetve a Shadow Program keretében a hallgatók betekintést nyernek divatipari cégek, és az ott dolgozó divatmenedzserek működésébe is.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • nemzetközi színvonalú divatszakmai ismereteket
  • körkörös gazdaságot, vállalkozás gazdaságtanát, indítását és annak menedzselését hazai és nemzetközi környezetben
  • a fenntarthatódivat-iparra jellemző rendhagyó értékesítési és marketingstratégiákat
  • a divatipar strukturális felépítését, működését
  • etikus, fenntartható módon működő divatipari ismereteket
  • megtervezni és lebonyolítani egy kollekció gyártását
  • levezényelni egy divatmárka piacra való bevezetését
  • divatkampányok, divatbemutatók szervezését
  • menedzselni új üzlet megnyitását, divatmárka újrapozicionálását
  • a legújabb divat-, trend- és anyagismereteket;
  • Nemzetközi divatmárka hazai képviselője
  • Luxusmárka üzletvezető
  • Nemzetközi divatlánc brand managere
  • Luxusmárka kizárólagos képviselője
  • Magyar tervező divatmenedzsere
  • Rendezvényszervező (divatbemutatók szervezője)
  • Divatmagazin divatszerkesztője
  • Divatügynökség vezetője
  • Márka menedzsment
  • Fenntartható divatmarketing
  • Divat média ismeretek
  • Anyag- és áruismeret
  • Termelésirányítás, tervezés, kollekció felépítés
  • Trendismeretek és kulturális hatások
  • E-kereskedelem és e-marketing stratégia
  • Divatbemutató szervezés
  • Vizuális merchandising
  • Fenntartható üzleti modellek gyakorlata: Multinacionális cégek,
  • Luxus szektor, Magyar divattervezők menedzsmentje
  • Etikus divatipar
  • Projektmenedzsment, lean menedzsment, üzleti tervezés
  • Projektmenedzsment

  • Gazdálkodási és menedzsment
  • Kereskedelem és marketing
  • Kommunikáció és médiatudomány
  • Nemzetközi gazdálkodás
  • Nemzetközi tanulmányok
  • Pénzügy és számvitel
  • Designkultúra
  • Kézműves tárgykultúra
  • Média design
  • Divat- és textiltervezés
  • Formatervező művész
  • Vezetés és szervezés
  • Vállalkozásfejlesztés

A szakirányú képzésre bármilyen főiskolai, egyetemi vagy alapszakos diplomával rendelkezők jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.

Anikó:
„Marketingesként számos kihívással találkozom nap mint nap, és a feszített munkatempó mellett a divat jelenti számomra a kikapcsolódást a mindennapok mókuskerekéből. Emiatt sokszor eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne egy divatmárkát vagy akár a saját üzletemet menedzselni. A szakdolgozatomat ezért egy új divatüzlet nyitásának stratégiájából írtam. Ebbe a munkába foglaltam össze a három félév során tanultakat. A célom, hogy az üzleti tervem alapján megnyithassam a saját showroomomat.”


Adrienn:
„A második szemeszterben túlnyomórészt gyakorlati óráink vannak, ezért intenzíven foglalkozom hét közben is a beadandó feladatokkal, hogy az iparági tapasztalataim hiányát kompenzáljam. Ahogy egyre több területet dolgozunk fel a képzés során, annál inkább érzem, hogy mennyi mindenre kíváncsi vagyok még. Soha nem érzem azt, hogy eleget tanultam, mindig van olyan témakör, ami a látókörömbe kerül és szeretnék elmélyedni benne, ahhoz viszont idő kell. Mivel ez egy másoddiplomát adó képzés, a követelmények ennek megfelelően alakulnak, és bizony vizsgáról-vizsgára teljesítenünk kell. Azt gondolom, hogy a magas mérce hasznunkra válik, és a megfelelő visszajelzésekkel, támogató környezetben kifejezetten motiváló számomra.”

Személyesen
Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ
Egressy út 178/G, 406-os iroda

E-mailben
szakirany@metropolitan.hu

Telefonon
Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ
Balikó László: 06 1 398 6815
Jakubik Anna: 06 20 519 9720
Szilágyi-Csüllög Mónika: 06 30 599 6598

Hallgatóinknak
Hétköznapokon 8:00-17:00 között a 06 1 273 2467-es telefonszámon, illetve az alábbi elérhetőségeken: https://metropolitan.hu/ugyintezek


Képzés weboldala:
http://www.divatmenedzsment.com/kepzes/

Bogdánovics Dóra Beatrix - Double Rase
Kiss Adrienne - H&M
Mezei Dóra - Cross & Field men’s fashion öltöny Nádai Anikó - Essilor Group
Rotyik Szilvia - Morgan Stanley Associate
Sági Lilla - Nubu
Szabó Edit - Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt.
Szalay-Kurucz Krisztina - Heavy Tools
Szanyi Andrea - blogger: Stílus a gardróbban
Varga Anita - Fiatal Iparművészek Stúdiója
Vaszlovics Nóra - Nanushka
Vincze Noémi - Cavalliera International

Ők is nálunk tanítanak