Üzlet
Észtország: az értékalapú országmárka sikertörténete
A Budapesti Metropolitan Egyetem Szenior

A Budapesti Metropolitan Egyetem Szenior

A Budapesti Metropolitan Egyetem Szenior Akadémiájának idei IV. alkalmán Dr. Bódis Gábor tart előadást „Észtország országmárkázásának esettanulmánya” címmel. A program középpontjában az áll, hogyan vált az északi kisállam az értékalapú, fenntartható és digitálisan fejlett országimázs egyik legsikeresebb példájává Európában.
A résztvevők megtudhatják, miként építette fel Észtország tudatosan nemzeti identitását a fenntarthatóság, a digitális modernitás és a kulturális örökség hármasára építve. A Brand Estonia koncepció az ország arculatát nemcsak a turizmusban, hanem az innováció, az oktatás és a társadalmi együttműködés területein is meghatározóvá tette. Az esemény betekintést nyújt abba is, hogyan teremthet egy kis nemzet a múlt értékeiből és a jövőbe mutató vízióból nemzetközileg is elismert márkát.
A METU Szenior Akadémia 2025 őszi félévében is több alkalommal várja az érdeklődőket, közérthetően feldolgozott tudományos és társadalmi témákkal. A kezdeményezés 2024 októberében indult újra azzal a céllal, hogy a modern világ gyors változásaira tudományosan megalapozott, ugyanakkor gyakorlatias válaszokat adjon, miközben közösségi élményt is kínál a résztvevőknek. Az akadémia a tudásmegosztás és az aktív időskor támogatása mellett a szemléletformálást is kiemelten fontosnak tartja.
Időpont: 2025.november 18. 17:00 Dr. Bódis Gábor a METU Szenior Akadémián
Helyszín: Budapesti Metropolitan Egyetem, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar, Főépület, F102-es terem (1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 1-9.)
Előadó: Dr. Bódis Gábor – turizmusmarketing-szakértő, egyetemi oktató, Turizmus Intézet
Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk!
