Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility "Ezt én is meg tudnám csinálni!” Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem | Budapesti Metropolitan Egyetem

"Ezt én is meg tudnám csinálni!” Influenszermarketing versenyt szervezett hallgatói körében a Budapesti Metropolitan Egyetem

Influenszermarketing verseny a METU-n

Valódi cégeknek terveztek közösségimédia-tartalmakat a Budapesti Metropolitan Egyetem marketinges hallgatói az intézmény saját szervezésű influenszermarketing versenyén. A 2-4 fős csapatok olyan márkáknak készíthettek posztokat és storykat, mint a Burn, a Maggi, a Garden Gourmet, a Chocapic vagy a Nissin 

Saját hallgatói körében szervezett nagyszabású influenszermarketing versenyt a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). Az eseményen közel 70 hallgató próbálhatta ki magát tartalomgyártóként 2-4 fős csapatokba rendeződve. A résztvevőknek egy valós vállalat iránymutatásai alapján kellett tipikus közösségimédia-tartalmakat, például TikTok videókat, Instagram posztokat és Insta storykat készíteniük. A közreműködő márkák – többek között a Burn, a Maggi, a Garden Gourmet, a ChocapicNissin – képviselői, a METU oktatói, illetve a Territory Influence influenszermarketing-ügynökség képviselője együtt értékelték a beadott munkákat. Mindegyik márka a számára legjobb tartalmakat készítő csapatokat díjazásban részesítette. 


Az egész napos program részeként a hallgatók és a téma iránt érdeklődők egy workshopon is részt vehettek, a Territory Influence (TI) influencer marketing ügynökség szakmai támogatásával. Az ügynökség jóvoltából Stumpf Patrik (@stumpfpatrik) és Dr. Husz Orsolya (@fromorsiwithlove) tartalomkészítők adtak elő arról, ők hogyan építették fel személyes márkájukat és mit tanácsolnak a kezdő tartalomgyártóknak. A beszélgetésen szó esett arról is, mennyi munka van egy-egy tartalom mögött, milyen elvárásoknak kell megfelelni a követők és a márkák kereszttüzében, illetve Tóth Annamáriától (TI, Client Service Team Lead UK) megtudhattuk, hogyan zajlik a valóságban egy márkaegyüttműködés. A beszélgetés moderátora a Territory Influence Key Account Managere, Wéber Anna volt.

„Az influenszermarketing versennyel a célunk egyrészt az volt, hogy közelebb hozzuk a márkákat az egyetemhez és az oktatáshoz, másrészt fontos eleme volt a METU  marketingszakmai közösség építésének ” – mondta Dr. Dér Csaba Dezső, a Kereskedelem és marketing alap-, illetve Marketing mesterszak, valamint az eseményt szervező Marketing Műhely vezetője  – „A METU saját MyBRAND oktatási módszertanában is hangsúlyos szerepet kap, hogy megtanítsuk, hogyan tudják a hallgatók tudatosan építeni az énmárkájukat, ennek pedig az egyik leghatékonyabb eszköze a közösségi média. A versenyzők élesben tapasztalhatták meg, milyen, amikor egy valós márka iránymutatásai és elvárásai szerint kell tartalmat készíteniük úgy, hogy az közben hiteles is maradjon.” 

A gyakorlati tapasztalatok mellett a hallgatók új szakmai kapcsolatokat építhettek, és személyesen is bemutatkozhattak a márkák képviselőinek a versenyen. A METU azon dolgozik, hogy hasonló eseményeken keresztül a jelenlegi és volt hallgatókkal, az oktatókkal és a szakmai partnerekkel közösen egy aktív marketingszakmai közösséget alakítson ki, ahol aktív párbeszéd folyhat a legaktuálisabb témákról.   

2023. 05. 10.

Hírek

Üzlet
Bemutatták az MNB és a METU együttműködésével megszületett két új kiadványt

Bemutatták az MNB és a METU együttműködésével megszületett két új kiadványt

pagksélgmléasmgéla112

Bemutatták az MNB és a METU együttműködésével megszületett két új kiadványt

Bemutatták az MNB és a METU együttműködésével megszületett két új kiadványt …

Üzlet
A METU oktatójának alkotása a SEE Film Festival legjobb animációs filmje

Ulrich Gábor oktatónk rövidfilmje lett a SEE Film Festival 2024 legjobb animációs filmje.

rekoncsemp

A METU oktatójának alkotása a SEE Film Festival legjobb animációs filmje

Ulrich Gábor oktatónk rövidfilmje lett a SEE Film Festival 2024 legjobb animáció …

Művészet
Integrált társművészeti gyakorlat kiállítás: Dehát, ki emlékszik már erre?

A METU integrált társművészeti gyakorlat hallgatóinak kiállítása a 2000’-es évek gyermekkori emlékeit idézte meg.

kicsicsempintegr.

Integrált társművészeti gyakorlat kiállítás: Dehát, ki emlékszik már erre?

A METU integrált társművészeti gyakorlat hallgatóinak kiállítása a 2000’-es évek …

Művészet
Művészet
METU hallgatói munkák a Sapientia EMTE rendezvényén.

METU hallgatói mozgóképes és média design alkotások is bemutatásra kerültek a Sapientia EMTE rendezvényén.

csempikehir firstcut

METU hallgatói munkák a Sapientia EMTE rendezvényén.

METU hallgatói mozgóképes és média design alkotások is bemutatásra kerültek a Sa …

Művészet
Művészet
Idén is METU animációs és mozgóképes hallgatók válogatott filmjeit láthatták a fesztivál látogatói.

Idén is METU animációs és mozgóképes hallgatók válogatott filmjeit láthatták a fesztivál látogatói.

hcsempeorfu

Idén is METU animációs és mozgóképes hallgatók válogatott filmjeit láthatták a fesztivál látogatói.

Idén is METU animációs és mozgóképes hallgatók válogatott filmjeit láthatták a f …

Művészet
Művészet
Három művészeti terület frissdiplomásai mutatkoznak be alkotásaikkal a METU júliusi diplomakiállításain

Idén júliusban három terület - a fotográfia, a tervezőgrafika, valamint a formatervezés - frissen diplomázott hallgatóinak kiállításai várják az érdeklődőket.

csempikediploma

Három művészeti terület frissdiplomásai mutatkoznak be alkotásaikkal a METU júliusi diplomakiállításain

Idén júliusban három terület - a fotográfia, a tervezőgrafika, valamint a format …

Művészet
Üzlet
METU hallgatók részvétele a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban

A 2023-2024. akadémiai év tavaszi szemeszterében először képviseltette magát egyetemünk küldő intézményként is a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban, két METU hallgató, Horváth Réka (emberi erőforrás szak, Bsc) és Kismók Gabriella (gazdálkodás és menedzsment szak, Bsc) mobilitásával...

sagadsgadsgads

METU hallgatók részvétele a Makovecz Hallgatói Ösztöndíjprogramban

A 2023-2024. akadémiai év tavaszi szemeszterében előszö …

Üzlet
Idén is több mint 1500-an választották első helyen a METU-t

A tavalyi évet követően idén is több mint 6000 jelentkezést adtak le és több mint 1500-an első helyen jelölték meg a Budapesti Metropolitan Egyetemet...

infoparkújhír

Idén is több mint 1500-an választották első helyen a METU-t

A tavalyi évet követően idén is több mint 6000 jelentkez …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...