Az Adatvezérelt napon jártak a METU hallgatói
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Adatvezérelt napot szervezett január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából. A szakmai rendezvényen több marketing mesterszakos hallgatóink is részt vett, Dr. Lukács Ritával, a METU főiskolai docensével együtt.
Az előadók elsősorban arra hívták fel a figyelmet, hogy bár nő a cégek által gyűjtött adat mennyisége, nem mindegy, hogy milyen minőségű adatokkal rendelkezünk és hogyan tudjuk azokat a marketingkampányok támogatására felhasználni. A jelen és a közeljövő egyik legizgalmasabb trendje a mesterséges intelligencia, ami például a pénzügyi tervezésben és a marketingtartalmak tervezésében is egyre jelentősebb szerephez fog jutni.
Kutatási adatok szerint a felhasználók egyre tudatosabban bánnak saját adataikkal, a cégektől pedig azt várják, hogy adataikért cserébe személyre szabott ajánlatokhoz és szolgáltatásokhoz jussanak.
Hírek
SUB SOLE kiállítás
A kultúra, ember és természet közötti kapcsolatot vizsgálja a METU Galéria legúj …
Új szakvezető a Budapesti Metropolitan Egyetem Média design területének élén
Forgács Kristóf személyében szeptembertől új médiaművész veszi át a Média design …
Gólyatábor - 2024
Az egyik legjobb gólyatáborunk volt a 2024-es! …
Új kutatás a divatról, mint modern lélektani jelenségről
A fenntartható divat és az önkifejezés kapcsolata …
A Budapesti Metropolitan Egyetem Első Nyári Programjának Sikeres Indítása
2024 augusztusában a Budapesti Metropolitan Egyetem büszkén rendezte meg első ny …
MEET US - A Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti és Kreatívipari Kara
„A művészet a lélek üzenete a világnak” &n …
Fiktív világ kézműves technológiákkal: a legújabb divattrendekre reflektál a METU Open Showroom válogatása
A Budapest Central Europian Fashion Week (BCEFW) hivatalos kísérőeseményeként ke …
Vivien élményei az ASU 2024-es nyári programján
2024 júliusában három METU-s diák csatlakozott az Arizona State University (ASU) …