Az Adatvezérelt napon jártak a METU hallgatói
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Adatvezérelt napot szervezett január 28-án az adatvédelem nemzetközi napja alkalmából. A szakmai rendezvényen több marketing mesterszakos hallgatóink is részt vett, Dr. Lukács Ritával, a METU főiskolai docensével együtt.
Az előadók elsősorban arra hívták fel a figyelmet, hogy bár nő a cégek által gyűjtött adat mennyisége, nem mindegy, hogy milyen minőségű adatokkal rendelkezünk és hogyan tudjuk azokat a marketingkampányok támogatására felhasználni. A jelen és a közeljövő egyik legizgalmasabb trendje a mesterséges intelligencia, ami például a pénzügyi tervezésben és a marketingtartalmak tervezésében is egyre jelentősebb szerephez fog jutni.
Kutatási adatok szerint a felhasználók egyre tudatosabban bánnak saját adataikkal, a cégektől pedig azt várják, hogy adataikért cserébe személyre szabott ajánlatokhoz és szolgáltatásokhoz jussanak.
Hírek
Online fenntarthatósági kurzus indult a METU-n 2024 tavaszán
A Magyar Egyetemek Fenntarthatósági Platform (MEFP) keretéb …
Jelölj minket 1. helyen 2024.07.10-ig!
…
Camera Justitia díjat kapott a KIX, Révész Bálint, a METU oktatójának és Mikulán Dávid közös filmje
Révész Bálint, a Budapesti Metropolitan Egyetem Mozgókép tanszék oktatójának fil …
A METU oktatójának filmje a hallgatók aktív közreműködésével készült Kék Pelikan már látható a mozikban
Csáki László, Balázs Béla-díjas dokume …
Újraindult a RádióMETU!
Nagy örömmel jelentjük be, hogy három év kihagy&aac …
Munkácsy Mihály-díjban részesült Uray-Szépfalvi Ágnes, a METU Vizuális Kommunikáció Tanszék oktatója
Büszkén adunk hírt arról, hogy március 15. alka …
Növeld munkaerőpiaci esélyeidet, válaszd duális képzési formánkat!_
Ha a METU-t is megjelölted a felsőoktatási felvéte …
Együttműködési megállapodást kötött a Budapesti Metropolitan Egyetem és a GIRO Zrt.
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a GIRO Zrt. közötti …