A sneakerek, a babzsákok és a virtuális valóság a jövő a munkaerőpiacon?

A Z-generáció szerint a következő tíz évben a virtuális valóság forradalmasítja majd a munkaerőpiacot. Hamarosan a három legtöbbet tanulmányozott generáció, az X, az Y és a Z egyszerre lesz jelen a munkahelyeken. A Generation series nevű kutatás eredményei szerint az ideális munkaerő megszerzése és megtartása múlhat azon, hogy a munkáltató felismeri-e a különféle korosztályok teljesen eltérő igényeit.

Többek között erről is beszél majd a METU ma esti Sok/k/színűség mottójú TEDx eseményén Trunk Tamás, a "Sneakerek, Márkák, Z-Generáció" című könyv szerzője, a DABLTY néven ismert is YouTuber. Szerinte nem a babzsák a lényeg, hanem a korosztályra jellemző formálhatóság, sokszínűség. "A közösségi média révén szuperhőssé válhatnak számunkra vállalatvezetők, neves vállalkozók is. Bár azt mondják, az influencerek befolyásolnak minket, biztos vagyok benne, hogy nekünk inkább inspirátorokra van szükségünk."

A kutatásról és a munkaerő-piaci trendekről bővebb információ