Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén

A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.


Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.


A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.

2018. 05. 31.

Hírek

KommunikációTurizmusÜzlet
Ne veszíts még egy félévet, jelentkezz keresztféléves képzéseinkre!

Gyere el november 6-ai nyílt napunkra, ahol megismerheted kommunikációs, üzleti és turisztikai képzéseinket!

keresztfeleves_nyilt_nap_hir

Ne veszíts még egy félévet, jelentkezz keresztféléves képzéseinkre!

Gyere el november 6-ai nyílt napunkra, ahol megismerheted kommunikációs, üzleti …

KommunikációTurizmusÜzlet
Művészet
Szálak közti harmónia

Tanszékvezetőnk, Baráth Hajnal alkotásai Bakuban

Szálak közti harmónia

Szálak közti harmónia

Tanszékvezetőnk, Baráth Hajnal alkotásai Bakuban …

Művészet
Turizmus
Francia delegációt fogadott a Turizmus és Marketing Intézet

Közös szakmai együttműködés formálódik a francia Paul Bocuse Instituttal

turizmus együttműködés

Francia delegációt fogadott a Turizmus és Marketing Intézet

Közös szakmai együttműködés formálódik a francia Paul Bocuse Instituttal …

Turizmus
Művészet
ACCLIMATE

Álovits Bálint alumni hallgatónk első önálló kiállítása

acclimate hircsempe

ACCLIMATE

Álovits Bálint alumni hallgatónk első önálló kiállítása …

Művészet
Művészet
Black and White Spider Award

Oktatónk munkája a legjobb 10 között

Black and White Spider Award hírcsempe

Black and White Spider Award

Oktatónk munkája a legjobb 10 között …

Művészet
Művészet
Animascope 6 Replay

Duplázunk! Animációsaink éves seregszemléjének második felvonása

Animascope 6 Replay

Animascope 6 Replay

Duplázunk! Animációsaink éves seregszemléjének második felvonása …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzlet
Business 2 Women konferencia

"Így csináld rosszul!" címmel tartott előadást a nőket célzó reklámok tipikus hibáiról Dr. Papp-Váry Árpád, egyetemünk dékánja, a marketing alap- és mesterszak vezetője, valamint Dr. Lukács Rita, az angol marketing alapszak vezetője

2019-10-16-b2w

Business 2 Women konferencia

"Így csináld rosszul!" címmel tartott előadást a nőket célzó reklámok tipikus hi …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
Újabb jeles HR szakmai szereplő támogatja a METU HR képzéseit

Immáron a HR FEST-et és a Future Work Festival-t is üdvözölhetjük a METU HR képzéseinek kiemelt stratégiai partnerei között

HR Fest együttműködés

Újabb jeles HR szakmai szereplő támogatja a METU HR képzéseit

Immáron a HR FEST-et és a Future Work Festival-t is üdvözölhetjük a METU HR képz …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...