Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén

A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.


Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.


A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.

2018. 05. 31.

Hírek

Művészet
„Múzeum személyesen”

A Budapesti Metropolitan Lab és a Szépművészeti Múzeum közös projektje

„Múzeum személyesen” hírcsempe új

„Múzeum személyesen”

A Budapesti Metropolitan Lab és a Szépművészeti Múzeum közös projektje …

Művészet
Művészet
IV. Magyar Speciális Független Filmszemle

METU-s díjazottak

IV. Magyar Speciális Független Filmszemle

IV. Magyar Speciális Független Filmszemle

METU-s díjazottak …

Művészet
KommunikációÜzlet
Sas Istvánról emlékeztünk…

Kevés ilyen megható dolgot láttunk

Sas István özvegye és fia

Sas Istvánról emlékeztünk…

Kevés ilyen megható dolgot láttunk …

KommunikációÜzlet
Művészet
METU-s animációk a Szépművészeti Múzeumban

egyedülálló együttműködés Animáció mesterszakos hallgatóinkkal

METU-s ANIMÁCIÓK A SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUMBAN

METU-s animációk a Szépművészeti Múzeumban

egyedülálló együttműködés Animáció mesterszakos hallgatóinkkal …

Művészet
Művészet
Discover cikksorozat Nr.8

újabb cikk a Hype and Hyperen

wakabayashi hirkép

Discover cikksorozat Nr.8

újabb cikk a Hype and Hyperen …

Művészet
Üzlet
Startup pályázat női vállalkozásoknak

A CROSSEUWBA – The European Community of Women Business Angels for Women Entrepreneurs projekt keretein belül a Slovak Business Agency, a Budapesti Metropolitan Egyetem és az IKE2020 közösen startup pályázatot hirdet olyan korai szakaszban lévő vállalkozások számára, amelyeknek az alapítója vagy a vezetője nő vagy pedig a termék/szolgáltatás elsődleges célcsoportjai a nők...

CROSSEUWBA pályázat

Startup pályázat női vállalkozásoknak

A CROSSEUWBA – The European Community of Women Business Angels for Women E …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
Lezajlott az őszi intézményi TDK

Sikeresen lezajlott az intézményi TDK őszi fordulója.

TDK őszi forduló eredmények

Lezajlott az őszi intézményi TDK

Sikeresen lezajlott az intézményi TDK őszi fordulója. …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációÜzlet
Országomat egy márkáért!

Dr. Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Karának dékánja, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke volt november 19-én a Mentorháló Pedagógiai esték rendezvénysorozat vendége...

Papp-Váry Árpád Szegeden

Országomat egy márkáért!

Dr. Papp-Váry Árpád, a METU Üzleti, Kommunikáci …

KommunikációÜzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...