Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén

A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.


Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.


A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.

2018. 05. 31.

Hírek

KommunikációTurizmusÜzlet
Mesterszakos Heritage Management hallgatóink előadása a veszprémi Pannonia Egyetem nemzetközi konferenciáján

A 2020. tavaszi félév Heritage Management tantárgyának 4 mesterszakos hallgatója közös előadást készített Dr...

hirkep

Mesterszakos Heritage Management hallgatóink előadása a veszprémi Pannonia Egyetem nemzetközi konferenciáján

A 2020. tavaszi félév Heritage Management tantárgyán …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Gyere el szakirányú továbbképzéseink nyílt napjára Szeptember 3-án!

Érdekelnek a Szakirányú Továbbképzéseink? Gyere el online nyílt napunkra és tudj meg többet róluk!

nyilt-nap-csempe-20200903

Gyere el szakirányú továbbképzéseink nyílt napjára Szeptember 3-án!

Érdekelnek a Szakirányú Továbbképzéseink? Gyere el online nyílt napunkra és tudj …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Üzlet
A lean, mint ikigai

Lehet a lean az élet értelme?

lean_hir_csempe

A lean, mint ikigai

Lehet a lean az élet értelme? …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
Partnerségre lépett a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky Communications

Együttműködési megállapodást kötött a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky reklámügynökség.

metu_tricky

Partnerségre lépett a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky Communications

Együttműködési megállapodást kötött a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Tricky …

KommunikációTurizmusÜzlet
Művészet
Veszprém-Balaton Filmpiknik

METU-s vonatkozású filmek a programban

Veszprém-Balaton Filmpiknik

Veszprém-Balaton Filmpiknik

METU-s vonatkozású filmek a programban …

Művészet
Művészet
Amikor a tánc házasságot köt az animációval…

Mától megnézhető online Csánki Zsófia Danse Macabre című diplomafilmje

Csánki Zsófia Danse Macabre hircsempe

Amikor a tánc házasságot köt az animációval…

Mától megnézhető online Csánki Zsófia Danse Macabre című diplomafilmje …

Művészet
Művészet
We are SuperHeroes International Poster Competition 2020

METU-sok a díjazottak és a kiállítók között

We are SuperHeroes International Poster Competition 2020

We are SuperHeroes International Poster Competition 2020

METU-sok a díjazottak és a kiállítók között …

Művészet
Üzlet
METU Index 2020 kutatás - Így éltünk a karantén idején

Többet foglalkozunk a szüleinkkel, sokkal megfontoltabban költjük a pénzt, és új hobbikat keresünk, vagy a régieket elevenítjük fel, ha otthon kell maradnunk – derül ki a METU Marketing Műhelyének évente kiadott METU Indexéből...

mmuhely_20200709

METU Index 2020 kutatás - Így éltünk a karantén idején

Többet foglalkozunk a szüleinkkel, sokkal megfontoltabban költj&u …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...