Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén

A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.


Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.


A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.

2018. 05. 31.

Hírek

KommunikációTurizmusÜzlet
Így működik az oktatás Hongkongban

Oktatónk, Vass Vilmos egy hetet töltött vendégprofesszorként Hongkongban, ahol személyesen győződhetett meg a kreatív és gyakorlatorientált képzés előnyeiről.

hongkong

Így működik az oktatás Hongkongban

Oktatónk, Vass Vilmos egy hetet töltött vendégprofesszorként Hongkongban, ahol s …

KommunikációTurizmusÜzlet
Művészet
Looking China 2019 / Golden Lenses Awards

Jenifer Zuggó Beyond című alkotása harmadik helyezett

Looking China 2019 / Golden Lenses Awards hircsempe

Looking China 2019 / Golden Lenses Awards

Jenifer Zuggó Beyond című alkotása harmadik helyezett …

Művészet
Művészet
22. Faludi Nemzetközi Filmszemle

A Legjobb elsőfilmes rendező díját nyerte el a Figyelj már oda!

22. Faludi Nemzetközi Filmszemle hircsempe

22. Faludi Nemzetközi Filmszemle

A Legjobb elsőfilmes rendező díját nyerte el a Figyelj már oda! …

Művészet
Művészet
Cyprus International Film Festival 2019

A Szokásjog újabb sikere

Cyprus International Film Festival 2019 csempe

Cyprus International Film Festival 2019

A Szokásjog újabb sikere …

Művészet
Művészet
28. EUROSHORTS International Film Festival

A narancs útlevél nemzetközi sikere

28. EUROSHORTS International Film Festival hircsempe

28. EUROSHORTS International Film Festival

A narancs útlevél nemzetközi sikere …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzlet
Új partner a METU házatáján!

A napokban kötött együttműködési megállapodást a Budapesti Metropolitan Egyetem és a Wristfield Europe Kft.

Új partner_wristfield_2019

Új partner a METU házatáján!

A napokban kötött együttműködési megállapodást a Budapesti Metropolitan Egyetem …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
METU-s oktatók az ISCOM-on

Egyetemünket Dr. Lukács Rita, az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar főiskolai docense és Selján Márk, a Művészeti és Kreatívipari Kar főiskolai docense képviselte.

2019-11-11-iscom_kep

METU-s oktatók az ISCOM-on

Egyetemünket Dr. Lukács Rita, az Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar főisko …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
Ne veszíts még egy félévet, jelentkezz keresztféléves képzéseinkre!

Gyere el november 6-ai nyílt napunkra, ahol megismerheted kommunikációs, üzleti és turisztikai képzéseinket!

keresztfeleves_nyilt_nap_hir

Ne veszíts még egy félévet, jelentkezz keresztféléves képzéseinkre!

Gyere el november 6-ai nyílt napunkra, ahol megismerheted kommunikációs, üzleti …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...