Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén

A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.


Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.


A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.

2018. 05. 31.

Hírek

Üzlet
EOQ tanúsítványt kapott az Információbiztonsági menedzser szakirányú továbbképzés

Az átadásra a májusi nyílt napon került sor

eoqtanusitvany

EOQ tanúsítványt kapott az Információbiztonsági menedzser szakirányú továbbképzés

Az átadásra a májusi nyílt napon került sor …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Nyílt nap a METU szakirányú továbbképzésein és felnőttképzésein

Nézd meg, mi történt a nyílt napon

sztk_nyiltnap

Nyílt nap a METU szakirányú továbbképzésein és felnőttképzésein

Nézd meg, mi történt a nyílt napon …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Művészet
14. Kecskeméti Animációs Filmfesztivál

METU-s filmek a programban

14. Kecskeméti Animációs Filmfesztivál

14. Kecskeméti Animációs Filmfesztivál

METU-s filmek a programban …

Művészet
Üzlet
Haladunk a korral - digitális átállás az üzleti képzésekben

A gazdasági képzésben élenjáró 14 közép- és kelet-európai közgazdasági egyetem - köztük a METU - képviselői találkoztak Varsóban.

digitalis_atallas_uzleti_elet

Haladunk a korral - digitális átállás az üzleti képzésekben

A gazdasági képzésben élenjáró 14 közép- és kelet-európai közgazdasági egyetem - …

Üzlet
Üzlet
Egy METU-s hallgató is részt vett az Európai Számviteli Héten

Széles Zsuzsanna és hallgatója képviselték egyetemünket a Görögországban tartott rendezvényen.

europai_szamviteli_het

Egy METU-s hallgató is részt vett az Európai Számviteli Héten

Széles Zsuzsanna és hallgatója képviselték egyetemünket a Görögországban tartott …

Üzlet
Művészet
Letörölt rajzok 3.0

Csáki László kiállítása Kecskeméten

Letörölt rajzok 3.0

Letörölt rajzok 3.0

Csáki László kiállítása Kecskeméten …

Művészet
Művészet
A lebegő világ képe - az ukijo-e hatás pályázat

Oktatónk, Gábor Imre második díjat nyert

A lebegő világ képe - az ukijo-e hatás pályázat

A lebegő világ képe - az ukijo-e hatás pályázat

Oktatónk, Gábor Imre második díjat nyert …

Művészet
Üzlet
A METU két hallgatója részt vett az “International Business Week” rendezvényen Brüsszelben

Két nemzetközi hallgató képviselte a METU-t.

international business week

A METU két hallgatója részt vett az “International Business Week” rendezvényen Brüsszelben

Két nemzetközi hallgató képviselte a METU-t. …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...