Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Vállalatok között lett az év szervezetfejlesztője a METU | Budapesti Metropolitan Egyetem

Vállalatok között lett az év szervezetfejlesztője a METU

A myBRAND koncepciójával egyetemünk elnyerte a rangos Kagyló Díj szervezetfejlesztési verseny fődíját, az Igazgyöngy Díjat.


A Kagyló Díjat 2018-ban alapította meg egy szakmai zsűri, melynek tagjai HR és kommunikációs szakemberek. Ők jelenlegi pozícióikból adódóan is, közelről érintkeznek a HR aktuális kihívásaival és dolgoznak együtt szervezetfejlesztőkkel vagy alkalmaznak saját módszereket szervezetükön belül. Céljuk, hogy a fejlesztési munkát és elért eredményeket láthatóvá tegyék a szervezetek számára is, összegyűjtsék és díjazzák a szakma kiemelkedő teljesítményeit, és egyfajta találkozási pontot hozzanak létre a szakma közösségének.

   


Nagy büszkeségünkre az idei Kagyló Díj fődíját, az Igazgyöngy Díjat a METU nyerte el a 'myBRAND, közösen a jövő generációjáért' című projektjével. A projekt célja egy új employer branding kampány kialakítása volt a hallgatók és az oktatók számára. A kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában pályázható Kagyló Díj fődíját a METU okkal érdemelte ki a piaci HR szakemberekből álló zsűri döntése alapján. Az eredetileg csak oktatásfejlesztési koncepciónak induló, ám időközben magát szervezetfejlesztési programmá kinövő myBRAND koncepció egyik fő eredményeként ugyanis az NPS-ben (Net Promoter Score) mért hallgatói elégedettség jelentősen (magyar +47; nemzetközi +31) emelkedett az intézmény falai között másfél év alatt.

   


Ez többek között a myBRAND azon sarokpontjainak köszönhető, amelyek a tanítás helyett a tanulásra, a lexikális tudásátadás helyett a kompetenciafejlesztésre, és a tanár helyett a diákra, a diákok közösségére helyezik át a hangsúlyt. A félreértések elkerülése érdekében ez nem a szakmai tudás háttérbe kerülését jelenti, sőt! Inkább arról van szó, hogy a tudás elsajátítását igyekszik az egyetem minél hatékonyabban és minél több személyes tapasztalás, egyéni élmény mentén támogatni. Például nem is feltételeznénk, hogy mekkora elköteleződést és motivációt generál, amikor egyetemisták oktatójukkal közösen határozzák meg a félév elején az adott kurzus együttműködési kereteit, szabályait.

   


Az ilyen és ehhez hasonló részelemek mellett a myBRAND fő célkitűzéseit szolgálják a diákoknak szóló egyetemi tréningek (összesen 34-féle!) és különféle aktivitást igénylő szakmai események (például coaching programok), továbbá az oktatóknak szóló képzések, workshopok és mentoring alkalmak is. Mint ahogyan az is, hogy a myBRAND program megvalósítása bizonyos értelemben véve ékszerűen történt, hiszen a koncepcióra leginkább nyitott HR képzési programok átalakítása (emberi erőforrások BSc, emberi erőforrás tanácsadó MA) pilot projektként szolgált.

2020. 03. 09.

Hírek

KommunikációÜzlet
Papp-Váry Árpád x Trunk Tomi DABLTY: miniszterelnök piros sportcipőben, amit az országmárkákról tudni érdemes

A Z generáció ifjú titánja, Trunk Tomi DABLTY, vendége volt Dr. habil Papp-Váry Árpád PhD, a Spirit Fm rádióban.

corporationz

Papp-Váry Árpád x Trunk Tomi DABLTY: miniszterelnök piros sportcipőben, amit az országmárkákról tudni érdemes

A Z generáció ifjú titánja, Trunk Tomi DABLTY, vendége volt Dr. habil Papp-Váry …

KommunikációÜzlet
Libri x Metropolitan együttműködés 2021 animáció szakos hallgatóink könyvtrailerei

„Ennek a feladatnak már híre van, és várják a hallgatók”

drakula

Libri x Metropolitan együttműködés 2021 animáció szakos hallgatóink könyvtrailerei

„Ennek a feladatnak már híre van, és várják a hallgatók” …

Üzlet
Sikeresen lezajlott HSUP program első (pilot) éve a METU-n!

A második félévben összesen 73 hallgatónk vette fel a Hungarian Startup University Program II. tantárgyat.

hsup 2021 tavasz

Sikeresen lezajlott HSUP program első (pilot) éve a METU-n!

A második félévben összesen 73 hallgatónk vette fel a Hungarian Startup Universi …

Üzlet
Művészet
Fenntartható divat 2021, interjú Szilágyi-Csüllög Mónikával

A Fenntartható divatmárka menedzsment képzésünk szakvezetője szerint nagyon fontos manapság a fenntartható divatról is beszélni

fentartható interjú mónival

Fenntartható divat 2021, interjú Szilágyi-Csüllög Mónikával

A Fenntartható divatmárka menedzsment képzésünk szakvezetője szerint nagyon font …

Művészet
Művészet
Divat szakos hallgatóink mesélnek a Pécsett bemutatott Op Art kollekciójukról

MÚZEUM UTCA PLUSZ címmel tartottak 4 napos rendezvénysorozatot a pécsi Káptalan utcai múzeumok.

opartkiállításhír

Divat szakos hallgatóink mesélnek a Pécsett bemutatott Op Art kollekciójukról

MÚZEUM UTCA PLUSZ címmel tartottak 4 napos rendezvénysorozatot a pécsi Káptalan …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Így fotózunk mi! Avagy a METU 2020-21-es tanév nagykövet fotózása

Pillants be a nagyköveti fotózás kulisszái mögé

ambassador fotózás

Így fotózunk mi! Avagy a METU 2020-21-es tanév nagykövet fotózása

Pillants be a nagyköveti fotózás kulisszái mögé …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Csaló E-mailek a METU nevében!

A mai napon több bejelentés érkezett az Egyetemünk részére arról, hogy hamis feladóval - sales@pakistanalco...

csaló emailek

Csaló E-mailek a METU nevében!

A mai napon több bejelentés érkezett az Egyetemünk r&eac …

Művészet
A történelem igézete – a METU Teória sorozat legújabb kötete

A Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti és Kreatívipari Kara különleges kiadvány megjelentetésével zárta a 2020-as évet.

történelem igézete

A történelem igézete – a METU Teória sorozat legújabb kötete

A Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti és Kreatívipari Kara különleges kiadv …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...