Vállalatok között lett az év szervezetfejlesztője a METU

A myBRAND koncepciójával egyetemünk elnyerte a rangos Kagyló Díj szervezetfejlesztési verseny fődíját, az Igazgyöngy Díjat.


A Kagyló Díjat 2018-ban alapította meg egy szakmai zsűri, melynek tagjai HR és kommunikációs szakemberek. Ők jelenlegi pozícióikból adódóan is, közelről érintkeznek a HR aktuális kihívásaival és dolgoznak együtt szervezetfejlesztőkkel vagy alkalmaznak saját módszereket szervezetükön belül. Céljuk, hogy a fejlesztési munkát és elért eredményeket láthatóvá tegyék a szervezetek számára is, összegyűjtsék és díjazzák a szakma kiemelkedő teljesítményeit, és egyfajta találkozási pontot hozzanak létre a szakma közösségének.

   


Nagy büszkeségünkre az idei Kagyló Díj fődíját, az Igazgyöngy Díjat a METU nyerte el a 'myBRAND, közösen a jövő generációjáért' című projektjével. A projekt célja egy új employer branding kampány kialakítása volt a hallgatók és az oktatók számára. A kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában pályázható Kagyló Díj fődíját a METU okkal érdemelte ki a piaci HR szakemberekből álló zsűri döntése alapján. Az eredetileg csak oktatásfejlesztési koncepciónak induló, ám időközben magát szervezetfejlesztési programmá kinövő myBRAND koncepció egyik fő eredményeként ugyanis az NPS-ben (Net Promoter Score) mért hallgatói elégedettség jelentősen (magyar +47; nemzetközi +31) emelkedett az intézmény falai között másfél év alatt.

   


Ez többek között a myBRAND azon sarokpontjainak köszönhető, amelyek a tanítás helyett a tanulásra, a lexikális tudásátadás helyett a kompetenciafejlesztésre, és a tanár helyett a diákra, a diákok közösségére helyezik át a hangsúlyt. A félreértések elkerülése érdekében ez nem a szakmai tudás háttérbe kerülését jelenti, sőt! Inkább arról van szó, hogy a tudás elsajátítását igyekszik az egyetem minél hatékonyabban és minél több személyes tapasztalás, egyéni élmény mentén támogatni. Például nem is feltételeznénk, hogy mekkora elköteleződést és motivációt generál, amikor egyetemisták oktatójukkal közösen határozzák meg a félév elején az adott kurzus együttműködési kereteit, szabályait.

   


Az ilyen és ehhez hasonló részelemek mellett a myBRAND fő célkitűzéseit szolgálják a diákoknak szóló egyetemi tréningek (összesen 34-féle!) és különféle aktivitást igénylő szakmai események (például coaching programok), továbbá az oktatóknak szóló képzések, workshopok és mentoring alkalmak is. Mint ahogyan az is, hogy a myBRAND program megvalósítása bizonyos értelemben véve ékszerűen történt, hiszen a koncepcióra leginkább nyitott HR képzési programok átalakítása (emberi erőforrások BSc, emberi erőforrás tanácsadó MA) pilot projektként szolgált.

2020. 03. 09.

Hírek

Művészet
V. Ars Sacra Filmfesztivál

METU-s film a programban

V. Ars Sacra Filmfesztivál

V. Ars Sacra Filmfesztivál

METU-s film a programban …

Művészet
Művészet
Prague Design Week 2020

hallgatónk, Varnyú Dorina munkái a nemzetközi eseményen

Prague Design Week 2020

Prague Design Week 2020

hallgatónk, Varnyú Dorina munkái a nemzetközi eseményen …

Művészet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Innováció az egészségmegőrzésben

Négy nagy hazai felsőoktatási intézmény, köztük a Budapesti Metropolitan Egyetem részvételével zajló tudományos kutatómunka eredményeként egészségiállapot-felmérő Szomatodiagnosztikai Laboratórium nyílt a Testnevelési Egyetemen...

2020-07-22-laborkep

Innováció az egészségmegőrzésben

Négy nagy hazai felsőoktatási intézmény, közt&u …

KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
Művészet
Művészeti pótfelvételi nyílt nap 2020

Less be a METU művészeti képzéseinek kulisszatitkaiba most online!

Művészeti pótfelvételi nyílt nap 2020

Művészeti pótfelvételi nyílt nap 2020

Less be a METU művészeti képzéseinek kulisszatitkaiba most online! …

Művészet
Üzlet
METU Index 2020 kutatás - Így éltünk a karantén idején

Többet foglalkozunk a szüleinkkel, sokkal megfontoltabban költjük a pénzt, és új hobbikat keresünk, vagy a régieket elevenítjük fel, ha otthon kell maradnunk – derül ki a METU Marketing Műhelyének évente kiadott METU Indexéből...

mmuhely_20200709

METU Index 2020 kutatás - Így éltünk a karantén idején

Többet foglalkozunk a szüleinkkel, sokkal megfontoltabban költj&u …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
A távolléti oktatás gyakorlati tapasztalatai a felsőoktatásban című webinar 3. előadása

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium szervezésében megrendezésre került webinarsorozat A távolléti oktatás gyakorlati tapasztalatai a felsőoktatásban címmel, melyhez meghívást kapott Dr...

0630vassvilmos

A távolléti oktatás gyakorlati tapasztalatai a felsőoktatásban című webinar 3. előadása

Az Innovációs és Technológiai Minisztéri …

KommunikációTurizmusÜzlet
KommunikációTurizmusÜzlet
Gyakorlat élesben: újabb közös szakmai publikáció METU-s oktató-hallgató szerzőpáros tollából

Hogyan kerül abba a szerencsés helyzetbe egy hallgató, hogy kedvenc oktatójával közös írása jelenik meg a hazai marketinges szakma egyik legfontosabb online híroldalán?

pappdombiinterju

Gyakorlat élesben: újabb közös szakmai publikáció METU-s oktató-hallgató szerzőpáros tollából

Hogyan kerül abba a szerencsés helyzetbe egy hallgató, hogy kedvenc oktatójával …

KommunikációTurizmusÜzlet
Üzlet
Visszatekintés az Executive MBA for IT képzés 2020-as első félévére

Híreink

Visszatekintés az Executive MBA for IT képzés 2020-as első félévére

Híreink …

Üzlet
KommunikációTurizmusÜzletMűvészet
További hírek megtekintése...
METU hírek logó

További hírek megtekintése...