Vállalatok között lett az év szervezetfejlesztője a METU
A myBRAND koncepciójával egyetemünk elnyerte a rangos Kagyló Díj szervezetfejlesztési verseny fődíját, az Igazgyöngy Díjat.
A Kagyló Díjat 2018-ban alapította meg egy szakmai zsűri, melynek tagjai HR és kommunikációs szakemberek. Ők jelenlegi pozícióikból adódóan is, közelről érintkeznek a HR aktuális kihívásaival és dolgoznak együtt szervezetfejlesztőkkel vagy alkalmaznak saját módszereket szervezetükön belül. Céljuk, hogy a fejlesztési munkát és elért eredményeket láthatóvá tegyék a szervezetek számára is, összegyűjtsék és díjazzák a szakma kiemelkedő teljesítményeit, és egyfajta találkozási pontot hozzanak létre a szakma közösségének.
Nagy büszkeségünkre az idei Kagyló Díj fődíját, az Igazgyöngy Díjat a METU nyerte el a 'myBRAND, közösen a jövő generációjáért' című projektjével. A projekt célja egy új employer branding kampány kialakítása volt a hallgatók és az oktatók számára. A kis-, közép- és nagyvállalati kategóriában pályázható Kagyló Díj fődíját a METU okkal érdemelte ki a piaci HR szakemberekből álló zsűri döntése alapján. Az eredetileg csak oktatásfejlesztési koncepciónak induló, ám időközben magát szervezetfejlesztési programmá kinövő myBRAND koncepció egyik fő eredményeként ugyanis az NPS-ben (Net Promoter Score) mért hallgatói elégedettség jelentősen (magyar +47; nemzetközi +31) emelkedett az intézmény falai között másfél év alatt.
Ez többek között a myBRAND azon sarokpontjainak köszönhető, amelyek a tanítás helyett a tanulásra, a lexikális tudásátadás helyett a kompetenciafejlesztésre, és a tanár helyett a diákra, a diákok közösségére helyezik át a hangsúlyt. A félreértések elkerülése érdekében ez nem a szakmai tudás háttérbe kerülését jelenti, sőt! Inkább arról van szó, hogy a tudás elsajátítását igyekszik az egyetem minél hatékonyabban és minél több személyes tapasztalás, egyéni élmény mentén támogatni. Például nem is feltételeznénk, hogy mekkora elköteleződést és motivációt generál, amikor egyetemisták oktatójukkal közösen határozzák meg a félév elején az adott kurzus együttműködési kereteit, szabályait.
Az ilyen és ehhez hasonló részelemek mellett a myBRAND fő célkitűzéseit szolgálják a diákoknak szóló egyetemi tréningek (összesen 34-féle!) és különféle aktivitást igénylő szakmai események (például coaching programok), továbbá az oktatóknak szóló képzések, workshopok és mentoring alkalmak is. Mint ahogyan az is, hogy a myBRAND program megvalósítása bizonyos értelemben véve ékszerűen történt, hiszen a koncepcióra leginkább nyitott HR képzési programok átalakítása (emberi erőforrások BSc, emberi erőforrás tanácsadó MA) pilot projektként szolgált.
Hírek

Schnébli Tímea interjúja Schleicher Nórával finnországi kutatói tapasztalatairól
Schnébli Tímea nagykövetünk készített interjút Schleicher Nóra oktatónkkal …

Fontos változás a felvételiben! Lehet, hogy téged is pozitívan érint!
Mostantól egyes OKJ-s és Felsőoktatási szakképzések is pontot érhetnek nálunk! …

Sikeresen lezajlott a 2020-as HSUP program a METU-n!
2020/21-es tanév őszi félévében „Alapít …

Új könyv a METU Rózsa utcai campusáról: Hol gyár állott, most iskola
A Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti és Kreat&iacu …

METU büszkeség: Horák Enikő diplomamunkája 3. helyezett a Graduation Projects pályázatán
Horák Enikő 3. helyezést ért el a legfrissebb pályázaton …

Lezárult a 2020-as METU INNO LAB projekt
Lezárásra került a 2020-as „INNO LAB” c. projekt …
METU büszkeség: alumni hallgatónk fotósorozata első díjat nyert a Budapest International 2020 versenyen
Komár Sabrina 2020-ban diplomázott a Budapesti Metropolitan Egyete …

ARTHUNGRY 2020. METU tervezőgrafika büszkeség
Döntőbe jutott nyolc METU-s tervezőgrafikus …
