Zsolt
Dr. Király Zsolt PhD

Főállású

Nyelvtudás:

angol (középfok, C) német (alapfok, C)

Beosztás, cím:

egyetemi docens

Pozíció:

szakvezető, emberi erőforrások (BSc)

Intézet:

Üzleti Tudományok Intézete

Tudományos minősítés

2009 - PhD, Gazdálkodás- és Szervezéstudományok

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 1998 – 2003 SZIE-GTK, mérnöktanár
  • 1998 – 2003 SZIE-GTK, gazdasági agrármérnök
Publikációk:
  • https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?lang=0&top10=0&AuthorID=10002904
Oktatott tárgyak:
  • Bevezetés az üzleti HR világába
  • HR Mentoring Nap
  • Személyügyi tevékenységek, kompetencia és ösztönzésmenedzsment
Kutatási területek:
  • coaching
  • képzés-fejlesztés
  • tehetségmenedzsment
  • INNO LAB
  • .
  • .
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • business coach (ACC), tréner, tanácsadó
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2016 – 2017: Eszterházy Károly Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar: egyetemi docens, Vállalkozásfejlesztés mesterszak szakfelelős
  • 2013 – 2016: Budapesti Gazdasági Egyetem, Pénzügyi És Számviteli Kar:főiskolai docens, Gazdálkodási és menedzsment alapszak Vállalkozásszervezés specializáció felelőse
  • 2013 Szolnoki Főiskola: főiskolai docens
  • 2012 Muğla Sıtkı Koçman Egyetem, Törökország: vendégoktató (ERASMUS)
  • 2005 Mendel Egyetem, Brno, Csehország: vendégokató (CEEPUS)
  • 2003 – 2013: Károly Róbert Főiskola: főiskolai docens (2011-2013), tanszéki mérnök, tanársegéd, adjunktus (2003-2011)
Szervezeti tagságok:
  • 2015 ICF Magyar Tagozat, Elnökségi Tag, Programok és Kommunikációs Igazgató
  • 2013 – ICF (Nemzetközi Coach Szövetség), tag
  • 2011 – 2013 Magyar Közgazdasági Társaság, tag
  • 2011 – 2012 Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége, heves megyei alelnök
  • 2010 – Magyar Tudományos Akadémia, köztestületi tag
Díjak, elismerések:
  • METU legjobb oktató 2017/2018
Leírás:

A Metropolitan Egyetem Üzleti Tudományok Intézetének munkatársa, az emberi erőforrások alapszak vezetője 2017 februárjától. Szívügye a képzés-fejlesztés és a fiatalok (szakmai) támogatása, melyet a lexikális tudás átadása helyett a képesség- és készségfejlesztéssel, a kritikai gondolkodás fejlesztésével, attitűd formálással tart leginkább lehetségesnek. A tanítás mellett érdekli a mentoring, tréning, coaching, facilitáció és a pszichológia.