
Dr. Király Zsolt PhD
Oktató
Nyelvtudás:
angol (középfok, C) német (alapfok, C)
LinkedIn profil linkje:
Beosztás, cím:
egyetemi docens
Pozíció:
szakvezető, emberi erőforrások (BSc)
Intézet:
Gazdaságtudományi és Pénzügyi Intézet
Tudományos minősítés
2009 - PhD, Gazdálkodás- és Szervezéstudományok
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
- 1998 – 2003 SZIE-GTK, mérnöktanár
- 1998 – 2003 SZIE-GTK, gazdasági agrármérnök
Publikációk:
- https://vm.mtmt.hu//search/slist.php?lang=0&top10=0&AuthorID=10002904
Oktatott tárgyak:
- Bevezetés az üzleti HR világába
- HR Mentoring Nap
- Személyügyi tevékenységek, kompetencia és ösztönzésmenedzsment
Kutatási területek:
- coaching
- képzés-fejlesztés
- tehetségmenedzsment
- INNO LAB
- .
- .
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
- business coach (ACC), tréner, tanácsadó
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
- 2016 – 2017: Eszterházy Károly Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar: egyetemi docens, Vállalkozásfejlesztés mesterszak szakfelelős
- 2013 – 2016: Budapesti Gazdasági Egyetem, Pénzügyi És Számviteli Kar:főiskolai docens, Gazdálkodási és menedzsment alapszak Vállalkozásszervezés specializáció felelőse
- 2013 Szolnoki Főiskola: főiskolai docens
- 2012 Muğla Sıtkı Koçman Egyetem, Törökország: vendégoktató (ERASMUS)
- 2005 Mendel Egyetem, Brno, Csehország: vendégokató (CEEPUS)
- 2003 – 2013: Károly Róbert Főiskola: főiskolai docens (2011-2013), tanszéki mérnök, tanársegéd, adjunktus (2003-2011)
Szervezeti tagságok:
- 2015 ICF Magyar Tagozat, Elnökségi Tag, Programok és Kommunikációs Igazgató
- 2013 – ICF (Nemzetközi Coach Szövetség), tag
- 2011 – 2013 Magyar Közgazdasági Társaság, tag
- 2011 – 2012 Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége, heves megyei alelnök
- 2010 – Magyar Tudományos Akadémia, köztestületi tag
Díjak, elismerések:
- METU legjobb oktató 2017/2018
Leírás:
A Metropolitan Egyetem Menedzsment Intézetének munkatársa, az emberi erőforrások alapszak vezetője 2017 februárjától. Szívügye a képzés-fejlesztés és a fiatalok (szakmai) támogatása, melyet a lexikális tudás átadása helyett a képesség- és készségfejlesztéssel, a kritikai gondolkodás fejlesztésével, attitűd formálással tart leginkább lehetségesnek. A tanítás mellett érdekli a mentoring, tréning, coaching, facilitáció és a pszichológia.