Dr. Katona Norbert PhD
Oktató
LinkedIn profil linkje:
Pozíció:
egyetemi docens
Intézet:
Marketing Intézet
Tudományos minősítés
2019 - Gazdaságtudományok Doktora
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
- 2019. Doktori Iskola - Debreceni Egyetem
- 2011. MA Pécsi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar - közgazdász
- 2000. Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar - menedzser-mérnök
Oktatott tárgyak:
- Interkulturális menedzsment és marketing
- Marketing az ellátási láncban
- Reklámkutatás és kampánytervezés
- B2B-B2C Sales és CRM rendszerek
- KKV marketing
- Marketing és Kommunikációs Kontrolling (magyar / angol)
Kutatási területek:
- Stratégia és stakeholder (érintett) menedzsment
- CSR / CSV programok és azok kommunikációja
- For és nonprofit marketing és kommunikációs kampányok tervezése nagyvállalati és KKV környezetben
- .
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
- 2013-2020 Budapesti Műszaki Egyetem vendégoktató - kommunikációs kampánytervezés tárgy
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
- 2020- Magyar Marketing Szövetség CMO
- 2016- Marketing Döntéshozók Klubja alapító-vezető
- 2013-2020 Budapesti Műszaki Egyetem vendégoktató - kommunikációs kampánytervezés kurzus
Leírás:
Katona Norbert 2000-ben szerzett menedzser-mérnök diplomát a Szegedi Egyetem Mérnöki Karán. 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen, majd 2019-ben szerzett PhD fokozatot a Debreceni Egyetemen. Az elmúlt több mint 20 évben az üzleti életben tett szert széleskörű szakmai és vezetői gyakorlatra a marketing, a kommunikáció, a kereskedelem, a minőségmenedzsment, illetve a társadalmi felelősségvállalás területén. Jelenleg a Magyar Marketing Szövetség tagságkapcsolati vezetője és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) oktatója, ugyanakkor több másik egyetemen is rendszeresen tart előadásokat, kurzusokat. Munkáján kívül szakmai közösségben is aktív: immár több mint 5 éve a Marketing Döntéshozók Klubja vezetőjeként is tevékenykedik.