Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
Norbert
Dr. Katona Norbert PhD

Oktató

Pozíció:

egyetemi docens

Intézet:

Marketing Intézet

Tudományos minősítés

2019 - Gazdaságtudományok Doktora

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2019. Doktori Iskola - Debreceni Egyetem
  • 2011. MA Pécsi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar - közgazdász
  • 2000. Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar - menedzser-mérnök
Oktatott tárgyak:
  • Interkulturális menedzsment és marketing
  • Marketing az ellátási láncban
  • Reklámkutatás és kampánytervezés
  • B2B-B2C Sales és CRM rendszerek
  • KKV marketing
  • Marketing és Kommunikációs Kontrolling (magyar / angol)
Kutatási területek:
  • Stratégia és stakeholder (érintett) menedzsment
  • CSR / CSV programok és azok kommunikációja
  • For és nonprofit marketing és kommunikációs kampányok tervezése nagyvállalati és KKV környezetben
  • .
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • 2013-2020 Budapesti Műszaki Egyetem vendégoktató - kommunikációs kampánytervezés tárgy
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2020- Magyar Marketing Szövetség CMO
  • 2016- Marketing Döntéshozók Klubja alapító-vezető
  • 2013-2020 Budapesti Műszaki Egyetem vendégoktató - kommunikációs kampánytervezés kurzus
Leírás:

Katona Norbert 2000-ben szerzett menedzser-mérnök diplomát a Szegedi Egyetem Mérnöki Karán. 2011-ben üzletviteli tanácsadásra szakosodott közgazdászként diplomázott a Pécsi Tudományegyetemen, majd 2019-ben szerzett PhD fokozatot a Debreceni Egyetemen. Az elmúlt több mint 20 évben az üzleti életben tett szert széleskörű szakmai és vezetői gyakorlatra a marketing, a kommunikáció, a kereskedelem, a minőségmenedzsment, illetve a társadalmi felelősségvállalás területén. Jelenleg a Magyar Marketing Szövetség tagságkapcsolati vezetője és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) oktatója, ugyanakkor több másik egyetemen is rendszeresen tart előadásokat, kurzusokat. Munkáján kívül szakmai közösségben is aktív: immár több mint 5 éve a Marketing Döntéshozók Klubja vezetőjeként is tevékenykedik.