Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Marketing MSc | Budapesti Metropolitan Egyetem

Marketing MSc Mesterképzéseink

Angolul is tanulható

Ez neked szól...

ha szintet lépnél és marketing specialistából széles látókörű marketingvezetővé szeretnél válni. A marketing egy-egy szelete helyett lásd egyben a teljes kirakóst és tervezz több lépésre előre a fogyasztók szimpátiájáért vívott sakkjátszmában.

A szakról röviden

A marketing izgalmas és sokszínű világ. A mesterképzésen a szakma újabb árnyalatait mutatjuk meg, hogy még jobban átlásd a marketingfolyamatokat, képben legyél a legfrissebb trendekkel. Emellett olyan látásmódot kapsz, ami felkészít arra, hogy gyorsan és kreatívan tudj alkalmazkodni a folyamatosan változó környezethez és mindig megtaláld a célcsoporthoz és a márkához legjobban illeszkedő megoldást.

Mit tanulhatsz nálunk?

  • Az elméleti-stratégiai alapozás után esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül segítünk abban, hogy megértsd és átlásd az összefüggéseket, valamint megtanulj komplex rendszerekben és marketing folyamatokban gondolkodni. 

  • A képzés során megszerezheted a Google Ads Alapok vizsgát, ami jól mutat majd az önéletrajzodban. 

  • Megismerheted az olyan szoftvereket, amelyek segítenek a jó marketingeredmények elérésében és a big data elemzésében. 

  • Olyan különleges szabadon választható tárgyakkal bővítheted a tudásodat, mint a Reklámszövegírás, a B2W - Marketing női célpiacra, a Karizmatikus előadó, meggyőző előadás vagy a Sportmarketing. 

  • Olyan gyakorlati szakemberektől tanulhatsz, akik szakmájuk elismert képviselői. 

Integrált marketingkommunikáció

A specializáción megismerheted azokat a szakterületeket, amelyek később eredményesen támogathatnak a munkád magasszintű elvégzésében. A PR-től az online és közösségi média marketingig minden fontos kihívásra felkészítünk.

A specializációk megfelelő jelentkezőszám esetén indulnak. Ezen specializációk indítását az Egyetem nem garantálja.

  • multinacionális és hazai cégek kereskedelmi és marketing osztályainak senior munkatársaként
  • értékesítőként, sales szakemberként
  • reklámügynökségek és PR-ügynökségek, tanácsadó cégek senior munkatársaként
  • saját ügynökség vezetőjeként, szabadúszó marketingesként

Marketingelmélet és marketingmenedzsment a digitális korban; Marketingkutatás, marketing információs rendszer; B2C és B2B sales, CRM rendszerek; Fogyasztáselmélet és vásárlói magatartás; Médiajog, reklámjog, adatvédelem, online ÁSZF; Logisztika – Ellátási lánc menedzsment; Offline és online szolgáltatásmarketing; Termék- és márkamenedzsment a gyakorlatban; Interkulturális menedzsment és marketing; Online gazdaság, értékesítés és marketing; Marketing és kommunikáció kontrolling

Teljes kreditérték beszámításával vehetők figyelembe:
a gazdaságtudományok képzési területről:

  • gazdálkodási és menedzsment alapképzési szak,
  • pénzügy és számvitel alapképzési szak,
  • nemzetközi gazdálkodás alapképzési szak,
  • kereskedelem és marketing alapképzési szak.

műszaki képzési területről:

  • műszaki menedzser alapképzési szak.

Meghatározott kreditek teljesítésével elsősorban számításba vehető:
a gazdaságtudományok képzési területről:

  • emberi erőforrások alapképzési szak,
  • turizmus-vendéglátás alapképzési szak,
  • alkalmazott közgazdaságtan alapképzési szak,
  • gazdaságelemzés alapképzési szak,
  • közszolgálati alapképzési szak,
  • üzleti szakoktató alapképzési szak.

Továbbá figyelembe vehetők: azok az alapképzési és mesterképzési szakok, illetve a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény szerinti szakok, amelyeket a kredit megállapításának alapjául szolgáló ismeretek összevetése alapján a felsőoktatási intézmény kreditátviteli bizottsága elfogad.

A mesterképzésbe való belépéshez szükséges minimális kreditek száma legalább 30 kredit az alábbi területekről:

  • módszertani ismeretek (matematika, statisztika, informatika) területéről 8-12 kredit;
  • elméleti közgazdaságtani ismeretek (mikro- és makroökonómia, nemzetközi gazdaságtan, regionális gazdaságtan, gazdaságtörténet) területéről 8-12 kredit;
  • üzleti szakmai ismeretek (vállalatgazdaságtan, vállalati pénzügy, marketing, számvitel, vezetés-szervezés, emberi erőforrás) területéről 10-14 kredit.

A letölthető kreditelismerési kérelmet ITT találod.

Ők is nálunk tanítanak
Partnerek