Szállodai e-kereskedelem és online marketing

 

Képzés indulása: 2017. ősz

 

Szakvezető: Dr. Grotte Judit, docens a magyar és angol nyelvű Nemzetközi Szállodamenedzsment specializáció vezetője, Turizmus, Szabadidő és Szálloda Intézet

A képzésben végzettek a Szállodai e-kereskedelem és online marketing elméletének és gyakorlatának teljes ismeretét kapják. Hozzájutnak a strukturális ismeretekhez, a fogalomrendszer pontos használatához, és legfőképp mindannak gyakorlati felhasználására is kompetenssé válnak. Egyaránt elsajátítják a hazai és a nemzetközi gyakorlatban alkalmazott korszerű szállodai e-kereskedelmi és online marketing technikákat. Mindezzel mind Magyarországon, mind nemzetközi szinten versenyképes, azonnal alkalmazható tudást sajátítanak el a képzésben résztvevők.

„A szakmától a szakmának” jelmondat alatt olyan oktatók vezetik az egyes tantárgyakat, akik az adott témakörrel a mindennapok során foglalkoznak, a témáik szakértői, elismert szállodai szakemberek, e-marketing vezetők, szállodavezetők, szállodai marketingesek.

A Szállodai e-kereskedelem és online marketing szaktanácsadó képes

  • összegyűjteni és értékelni a piaci adatokat, információkat,
  • kiválasztani az adott helyzetben leghatékonyabb szállodai online marketing technikát, eszközt, stratégiát, taktikát,
  • előbbieket a gyakorlatban magas színvonalon alkalmazni,
  • alakítani a szervezet marketingkommunikációját a céltól függően,
  • szállodai online marketing kampányt tervezni, szervezni, összeállítani, levezényelni.

 

A képzést a szállodaiparban dolgozó-, illetve leendő szállodás szakembereknek ajánljuk: Szállodaláncoknak, Egyedi szállodáknak, Panzióknak, Kempingeknek, Hosteleknek, Turisztikai Szakmai Szövetségeknek. Ezen intézmények Tulajdonosainak, Felsővezetőinek, Középvezetőinek, Értékesítőinek, Marketingeseinek, PR-ért felelős munkatársainak.

Főbb tantárgyak, ismeretkörök: Szállodai online – offline marketing, Hotel e-értékesítési csatornák kezelése, Online revenue & yield menedzsment, Szállodai USP fejlesztés, Szállodai online hirdetések, E-DM a szállodaiparban, Szállodai online statisztikák, riportok; eHotel tartalommenedzsment, Szállodai webfejlesztés: specifikáció, Szállodai online vendégvélemények menedzselése, kezelése

A megszerezhető végzettség neve és típusa: Szállodai e-kereskedelem és online marketing szaktanácsadó, szakirányú továbbképzés

A képzés időtartama:
2 félév, összesen 200 kontaktóra. Oktatás szombatonként, esetenként péntek délután.

A képzés díja: 250.000 Ft / félév + 5000 ft extra szolgáltatási díj/ félév