SZTK_fejlec_nyiltnap.jpg

 

A szak szakközgazdász képzési formában is indul Executive MBA - Stratégiai marketing szakközgazdász néven.

 
Jelentkezési határidő: 2017. szeptember 15.
Képzés indulása
: 2017. ősz
 

 
Szakvezető: Perlaky-Papp József, a Metropolitan docense, pr stratéga, politikusok és vállalatvezetők személyes tanácsadója
 
Az oktatási rendszerben a hazai marketing képzések presztízs képzése, megerősített stratégiai kompetenciákkal. Klasszikus prémium marketing képzés. 
Jól ötvözi az erős elméleti alapokat és a gyakorlatközpontú esetfeldolgozást.

A képzés a marketing menedzsment teljes spektrumát átöleli, mindamellett a programban megtalálható néhány speciális, máshol nem hallgatható téma. 


Kiknek ajánljuk?

1. Kereskedelmi, marketing és marketingkommunikációs vezetőknek
2. Kereskedelmi, marketing és marketingkommunikációs munkatársaknak, asszisztenseknek, akik tovább szeretnének lépni
3. Szervezetek, cégek, vállalatok vezetőinek, akik magasabb szintre emelnék a tudásukat, megerősítenék stratégiai képességeiket
4. A marketing bármely területén dolgozóknak, legyen az eladás, beszerzés, termék- és szolgáltatásfejlesztés, ügyfélszolgálat, vagy kommunikáció területe
5. A marketing és reklámügynökségek munkatársainak, akik érzik, hogy fejlődniük kell, ahhoz, hogy minél jobbak legyenek
6. A médiumok vezetőinek, menedzsereinek, akik a szeretnék fejleszteni a marketing gondolkodásukat
7. Kisvállalkozások vezetőinek, akik fejleszteni szeretnék stratégiai képességeiket, akarják érteni és használni a marketing gondolkodást, hogy sikeresebbek lehessenek
8. A turizmus területén dolgozóknak, mindenhol a szolgáltató ágazatokban 
9. Az Önkormányzati cégek vezetőinek és munkatársainak akik tudják, hogy a marketinggondolkodás és szemlélet segíti őket sikeresebben működni
10. Az állami vállalatok vezetőinek, marketinggel foglalkozó munkatársainak
11. Nagyvállalatok menedzsmentjének, mindenhol ahol terméket állítanak elő és adnak el, 
12. Akiknél fontosak az eladások, a bevételek
13. Akik tudják milyen fontos a stratégiai szemlélet és a marketing gondolkodás és ezt a legmagasabb szinten szeretnék tanulni
14. Akik szeretnének váltani és olyan szakmát keresnek, amelyik komoly kihívás, keresett képesség.

Mit nyújt az Executive MBA- Stratégiai marketing képzés a hallgatóinak?

1. A marketing szakterület menedzsment szintű áttekintését, stratégiai szemlélettel megerősített tudáselemeinek naprakész, teljeskörű oktatását,
2. Kapcsolódást és elmélyülést oktatóinkon és programunkon keresztül a marketing szakmához, 
3. Az MBA képzésekre jellemző gyakorlatorientált, esettanulmányszerű témafeldolgozást. A projekt jellegű, a “terepen” végzett munka jól fejleszti a szakmai képességet,
4. Executive MBA végzettséget, presztízs posztgraduális oklevelet.

Milyen elhelyezkedési lehetőségek nyílhatnak meg a végzettséggel?

  • Marketing igazgató/vezető/munkatárs
  • Marketingkommunikációs igazgató/vezető/munkatárs
  • Kereskedelmi igazgató/menedzser/munkatárs
  • Márkamenedzser/brand manager
  • Marketing tanácsadó/specialista
  • Marketingkommuniációs tanácsadó/specialista
  • A marketing-, média- és reklámügynökségek állásai
  • Kis-közép és nagyvállalatok kereskedelmi és marketing állásai
  • Állami vállalatok, önkormányzati cégek marketinges állásai
  • …és saját magunk jobb menedzselése által a saját lehetőségeink is nőnek. 


Az Executive MBA képzés sajátossága:

A képzésben a hazai marketing szakma legjobbjaitól tanulhatja el azokat a stratégiai képességeit, tudását, amely őket is sikerre vitte.
A képzésben sokféle gyakorlati példát ismerhet meg, egyéni és kiscsoportos feldolgozású esettanulmányokon keresztül fejlesztheti marketing problémamegoldó képességeit.
Az oktatóink hazai nagyvállalati marketing igazgatói, marketing- és reklámügynökségek vezetői, a szakma hazai és nemzetközi professzorai és neves stratégiai tanácsadói.

Executive MBA alapozótárgyak:

Marketing elmélet, Stratégiai gondolkodás, Közgazdaságtan- mikro- és makroökonómia, Fogyasztói magatartás,  Marketingkutatás- és tervezés, Stratégiai menedzsment- stratégiai marketing I.-II., Vállalatgazdaságtan, Tréning – együttműködés és kreativitásfejlesztés. 

Gyakorlati ismeretkörök: 

Trade marketing, Kisvállalati marketing, Digitális marketing - New Média, Direkt marketing, Médiatervezés, Márkamenedzsment, Reklámkutatás és tervezés, Marketing pénzügyi menedzsmentje, Reklámpszichológia, Nyilvánosságkezelés - politikai PR és marketing, Public Relations, Személyes márkázás (personal branding), CSR, Marketing a gyakorlatban - esettanulmányok, Jog és etika a marketingben, Szövegírás, Nemzetközi piacralépés, Sales - az eladás művészete.

Megszerezhető végzettség neve:

  • Executive MBA - Stratégiai marketing szakon: Executive MBA - Stratégiai marketing tanácsadó (Executive MBA - expert in Strategic Marketing)
  • Executive MBA - Stratégiai marketing szakközgazdász szakon: Executive MBA - Stratégiai marketing szakközgazdász (Executive MBA - Special Economist in Strategic Marketing)


A képzés időtartama: 3 félév, összesen 300 kontaktóra, oktatás szombatonként, néhány alkalom péntek este.

A képzés díja: 290.000 Ft/félév + 5 000 Ft extra szolgáltatási díj/félév


Jelentkezési lap letöltése
Érdekli a képzés?
Írjon nekünk, és kollegáink hamarosan e-mailben vagy telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot:

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

Vezetéknév:*
Keresztnév:*
E-mail cím:*
Mobilszám:*
A következőkkel kapcsolatban várom visszajelzésüket:
 
Ellenőrző kód:*