Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Executive MBA Digitális marketing Szakirányú Továbbképzés | Budapesti Metropolitan Egyetem

Executive MBA Digitális marketing Szakirányú Továbbképzés Szakirányú továbbképzéseink

Ez neked szól...

  • Ha a munkába illeszthető, gyakorlat-centrikus tudásanyagot keresed már az első órától kezdve
  • Ha betekintést akarsz kapni legfrissebb fogyasztói és technológiai trendekbe
  • Ha a naprakész nemzetközi és hazai gyakorlati példákra vagy kíváncsi
  • Ha az üzleti szemléletű megközelítés számodra kiemelt
  • Ha Executive MBA végzettséget szeretnél szerezni


A szakról röviden

"A jövőt nem lehet előre megjósolni, de a jövőnket fel lehet találni." (Gábor Dénes, Nobel-díjas magyar fizikus, gépészmérnök, villamosmérnök, a holográfia feltalálója.) A digitális technológia térnyerése a marketing világát is átalakítja. Mára az internet a sikeres marketingkommunikációnak legfőbb pillére, a "reklámtorta" első számú eleme. Ezért a vállalkozások körében exponenciálisan nő az igény olyan, az online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, képesek stratégiát alkotni és mérni az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztókkal a közösségi médiában. Nyitottak a marketingfolyamatok automatizálására és figyelik a mesterséges intelligencia megjelenését, térnyerését.


Executive MBA – digitális marketing szakközgazdász
OH nyilvántartásba vételi határozat száma: FF/1936-4/2014


Gyakorlati lehetőségek az oktatás folyamán

A naprakész gyakorlatra garancia, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetem a képzését a MediaSales online médiaügynökség, valamint a POMS Cloud Ltd Dublinnal közösen bonyolítja. Az oktatók egytől-egyig a szakmában versenyszférában dolgoznak és olyan cégektől érkeznek hozzánk előadni szombatonként. 

A napi gyakorlatban dolgozó digitális marketingesek mellett a szak alapításakor olyan nagyságok fektették le a képzés alapjait, mint Sas István, 2018-ban elhunyt Balázs Béla-díjas reklámfilmes, reklámpszichológus, akinek szellemiségére továbbra is építünk.

A képzés legfőbb céljának azt tartjuk, hogy olyan tudást adjunk át, mely rögtön alkalmazható, ezért a résztvevők visszajelzései alapján folyamatosan alakítjuk a tematikát és kérésükre akár újabb vendégelőadókat keresünk meg.

Rendszerek, melyeket oktatunk, melyekkel dolgozunk: Google Ads, Meta, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok social media platformokat és hirdetéskezelőket.

És olyan toolokat is, amelyek a többi tárgyak sajátjai: grafikai eszközök, monitoring rendszerek, vezetői rendszerek stb.

A naprakész gyakorlatra garancia, hogy a Budapesti Metropolitan Egyetem a képzését a MediaSales online médiaügynökség, valamint a POMS Cloud Ltd Dublinnal közösen bonyolítja. Az oktatók egytől-egyig a szakmában versenyszférában dolgoznak és olyan cégektől érkeznek hozzánk előadni szombatonként. 

A napi gyakorlatban dolgozó digitális marketingesek mellett a szak alapításakor olyan nagyságok fektették le a képzés alapjait, mint Sas István, 2018-ban elhunyt Balázs Béla-díjas reklámfilmes, reklámpszichológus, akinek szellemiségére továbbra is építünk.

A képzés legfőbb céljának azt tartjuk, hogy olyan tudást adjunk át, mely rögtön alkalmazható, ezért a résztvevők visszajelzései alapján folyamatosan alakítjuk a tematikát és kérésükre akár újabb vendégelőadókat keresünk meg.

Rendszerek, melyeket oktatunk, melyekkel dolgozunk: Google Ads, Meta, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok social media platformokat és hirdetéskezelőket.

És olyan toolokat is, amelyek a többi tárgyak sajátjai: grafikai eszközök, monitoring rendszerek, vezetői rendszerek stb.

■ digitális/online/webes reklámügynökségek ■ klasszikus reklámügynökségek digitális/kreatív/ügyfélkapcsolati részlegei ■ kis-, közép- és nagyvállalatok marketing osztálya ■ online és offline médiumok ■ produkciós cégek (multimédia gyártás, dizájn) ■ marketing tanácsadás

Offline és online marketing szemlélet,

A digitális reklám eszközei,

Web alapú tartalommenedzsment, usability és ergonómia,

Keresőmarketing rendszerek I-II.,

Közösségi média marketing,

Online médiatervezés és vásárlás,

Online kreativitás,

SEO,

Digitális marketing kampányok pénzügyi menedzsmentje,

Okostelefon marketing, Adatvezérelt marketing

Hatékonyságmérés, konkurenciavizsgálatok technikái

ChatGPT,

"Ügyfél oldalon dolgozom, így tudtam, hogy nem fogok minden területet aktívan használni. Olyan praktikus, de átfogó digitális marketing ismeretekre volt szükségem, ami képessé tesz a digitális ügynökségekkel való közös munkára, a kompetenciáik értékelésére, a javaslataik értő elbírálására - legyen az egy átfogó tender, egy kampány analitikája, vagy social media stratégia alkotás. Azon túl, hogy mindezt megkaptam, különösen értékeltem az oktatók megközelítésében, hogy a szűken értelmezett digitális marketing tudást nem önmagában, hanem üzleti és marketing stratégiai környezetben értékelik."

Priol Anikó, marketing igazgató, Nutricia Early Life Nutrition

  • Kereskedelem és marketing alapképzés
  • Kommunikáció és médiatudomány alapképzés
  • Executive MBA Digitális marketing szak: A képzésre bármely alapszakot végzett szakemberek jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.
  • Executive MBA Digitális marketing szakközgazdász szak: A képzésre közgazdász alapszakot végzett szakemberek jelentkezhetnek, akik oklevelüket a jelentkezést megelőzően szerezték.

„A digitális világ, ha tetszik, ha nem, szerepet játszik életünkben, s egyúttal szerves része a marketing tevékenységnek. Ezért érdemes kiemelten odafigyelni erre a folyamatosan változó területre. A szakirány oktatói, akik a mindennapjaikat ebben a szegmensben töltik, s nem mellesleg a szakma elitjét jelentik, érvényes útlevelet adnak a diákoknak, hogy magabiztos tudással, határozott léptekkel kezdjék meg tevékenységüket a világ digitális oldalán.”
Balog-Pozsonyi Andrea, a végzés évében client service director, Lauritzen marketing

”OFFLINE” direkt marketing területről érkezve, átfogó képet szerettem volna kapni a digitális marketingről.
MEGKAPTAM ÉS KÖSZÖNÖM”

Ragó Sándor, a végzés évében Performance Marketing Manager, HPS Group

"Koromból adódóan „klasszikus offline” marketingoktatásban részesültem a 2000-es évek elején. Bár a digitális marketing tanok autodidakta módon is elsajátíthatók. Abban az esetben, ha valaki mégis a tökéletességre / minőségi munkavégzésre törekszik, az intézmény digitális marketing szakirányának elvégzését ajánlom. Köszönöm, hogy a képzést elvégzésével az online világhoz fűződő látásmódom kiszélesedett."
Kovács Rita, marketing igazgató, Xella Magyarország Kft.

"A képzésen tanultakat főleg az online kampányokkal foglalkozó kollégákkal való közös munkában és kommunikációban tudom hasznosítani."
Békési Dániel PhD, Customer Insight Analyst, T-Mobile Austria

"Talán nincs még egy olyan "romlandó" szakma, mint a miénk: ami a digitális marketingben ma releváns tudásnak számít,  az holnapra teljesen elavulhat. A legfontosabb, amit megtehetsz, hogy  jó alapokat szerzel és elsajátítod a szakmához elengedhetetlen szemlélet- és gondolkodásmódot. Ezen a képzésen  minden segítséget megkaphatsz ehhez. Izgalmas kaland és fontos befektetés a jövőbe."
Kiss Csaba, marketing szakértő, Stelius Zrt.

Személyesen
Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ
1117 Budapest,Infopark sétány 1., Infopark I épület, 309-es iroda

Elektronikus formában

https://metropolitan.hu/sztk-erdeklodes


Telefonon
Budapesti Metropolitan Egyetem, Szakirányú Továbbképzési Központ
+36 1 273 2413



Hallgatóinknak
Hétköznapokon 8:00-17:00 között a +36 1 273 2467-es telefonszámon, illetve az alábbi elérhetőségeken: 
https://metropolitan.hu/ugyintezek

  • Békési Dániel PhD, Customer Insight Analyst, T-Mobile Austria
  • Berzeviczy Rebeka, key account manager, ProMission
  • Gressó Gergely, sajtófőnök, Videoton FC
  • Gurdon-Koros Edina, Business Unit Director, MEC
  • Hillebrand Rudolf, junior PPC kampánymenedzser, Innovative Group
  • Hortobágyi Péter, owner / online marketing specialist, Brandmakers Group
  • Karácsony László, stratégiai és marketing igazgató, Atmedia
  • Kiss Csaba, marketing szakértő, Stelius Zrt.
  • Károly Balázs, National Sales Manager Románia, IPF Group, Provident
  • Kovács Rita, marketing igazgató, Xella Magyarország Kft.
  • Neustadtl Dániel, szállodaigazgató, Hunguest Hotel Heiligenblut
  • Priol Anikó, Marketing igazgató, Nutricia Early Life Nutrition
  • Ragó Sándor, marketing manager, Profession.hu
  • Réti Virág, Head of Marketing, Lightware Visual Engineering
  • Szalontai Kornél, Online Marketing Manager, Live Nation Central & Eastern Europe Kft.
Ők is nálunk tanítanak