Facebook Instagram Youtube

digitalis mark.jpg 

A szak szakközgazdász képzési formában is indul Executive MBA - Digitális marketing szakközgazdász néven.


Képzés indulása: 2017. ősz

 

Szakvezetők: Dr. habil. Papp-Váry Árpád PhD és Béres Szilárd, a MediaGo Holding vezetője.

A technológia térnyerése a marketing világát is radikálisan átalakította. Az online eszköztár egyre inkább a váza, nem csupán kiegészítője a marketingkommunikációnak. A vállalkozások körében exponenciálisan nő az igény olyan, az online marketinghez értő szakemberek iránt, akik nem egyszerűen csak élnek a digitális eszközök nyújtotta lehetőségekkel, hanem akiknek teljes szemléletmódját áthatják a digitális trendek. Képesek levezényelni webes fejlesztési projekteket, képesek stratégiát alkotni és mérni az online reklámkampányok hatékonyságát, párbeszédet tudnak kialakítani a fogyasztóval a közösségi médiában.
 
Mit ad hallgatóinak a Executive MBA Digitális Marketing szakirányú továbbképzés?

  • A munkába illeszthető, gyakorlat-centrikus tudásanyagot már az első órától kezdve
  • Betekintést a legfrissebb fogyasztói és technológiai trendekbe
  • Oktatást naprakész nemzetközi és hazai gyakorlati példákon keresztül
  • Executive MBA végzettséget, üzleti szemléletű megközelítést

 

Azok jelentkezését várjuk, akik: szakmai kihívást látnak az online kommunikációban, marketing területen dolgoznak és mélyebb ismeretekre vágynak, vagy a karrierjüket kívánják megalapozni a digitális jövőben: reklámügynökségek, médiaügynökségek, online és offline médiumok, produkciós cégek munkatársainak. Nagyvállalati megbízóknak, kis- és középvállalkozásoknak, valamint civil szervezeteknek is.
 
Különösen e szervezetek felső- és középvezetői, értékesítői, marketingesei, pr-esei, ügyfélkapcsolati munkatársai hasznosíthatják az itt szerzett tudást, de bátran ajánljuk szabadúszó marketingeseknek és újságíróknak is.
A digitális marketing segítségével valamennyien építhetik saját és cégük márkáját, növelhetik annak bevételét.

Elhelyezkedési lehetőségek:

  • digitális/online/webes reklámügynökségek
  • hagyományos ATL reklámügynökségek digitális/kreatív/ügyfélkapcsolati részlegei
  • kis-, közép- és nagyvállalatok marketing osztálya
  • online és offline médiumok
  • produkciós cégek (multimédia gyártás, dizájn)
  • marketing tanácsadás

 

Főbb ismeretkörök: Offline és online marketing szemlélet; A digitális reklám eszközei; E-kereskedelmi üzleti modellek; Hatékonyságmérés, konkurenciavizsgálatok technikái; Médiajog a digitális világban; Web alapú tartalommenedzsment usability és ergonómia; Online médiatervezés és -vásárlás; E-PR; Közösségi média marketing; Online direkt marketing; Okostelefon marketing; Online kreativitás; Az év honlapja; Digitális marketing kampányok pénzügyi menedzsmentje;Digitális startup üzleti modellezés; Marketing csapat felépítése és vezetése; Online gerilla és vírusmarketing, Keresőmarketing rendszerek I-II


Megszerezhető végzettség neve:

  • Digitális marketing szakon: Executive MBA Digitális marketing szaktanácsadó
  • Digitális marketing szakközgazdász szakon: Executive MBA Digitális marketing szakközgazdász


A képzés időtartama: 3 félév, 260 óra, oktatás szombatonként

A képzés díja:
290.000 Ft/félév + 5000 Ft extra szolgáltatási díj/félév

„A digitális világ, ha tetszik, ha nem, szerepet játszik életünkben, s egyúttal szerves része a marketing tevékenységnek. Ezért érdemes kiemelten odafigyelni erre a folyamatosan változó területre. A szakirány oktatói, akik a mindennapjaikat ebben a szegmensben töltik, s nem mellesleg a szakma elitjét jelentik, érvényes útlevelet adnak a diákoknak, hogy magabiztos tudással, határozott léptekkel kezdjék meg tevékenységüket a világ digitális oldalán.”
Balog-Pozsonyi Andrea, client service director, Lauritzen marketing

”OFFLINE” direkt marketing területről érkezve, átfogó képet szerettem volna kapni a digitális marketingről.
MEGKAPTAM ÉS KÖSZÖNÖM”

Ragó Sándor, Performance Marketing Manager, HPS Group

Ők is nálunk végeztek:

  • Ragó Sándor, Performance Marketing Manager, HPS Group
  • Berzeviczy Rebeka, account manager, ProMission
  • Karácsony László, stratégiai és marketing igazgató, Atmedia
  • Neustadtl Dániel, szállodaigazgató, Hunguest Hotel Heiligenblut
  • Réti Virág, UB Merchants, marketing menedzser

 

 
 
Jelentkezési lap letöltése
Érdekli a képzés?
Írjon nekünk, és kollegáink hamarosan e-mailben vagy telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot:

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

Vezetéknév:*
Keresztnév:*
E-mail cím:*
Mobilszám:*
A következőkkel kapcsolatban várom visszajelzésüket:
 
Ellenőrző kód:*