Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
Melinda
Klausz Melinda

Óraadó

Nyelvtudás:

angol, német

Pozíció:

Közösségi media specialista

Intézet:

Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézet

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • 2021. Nemzeti Közszolgálati Egyetem Doktori Iskola
  • 2004. Pannon Egyetem, Gazdálkodás és menedzsment
  • 2003. Pannon Egyetem, Műszaki menedzser
Publikációk:
  • https://www.kozossegi-media.com/koenyveink
Oktatott tárgyak:
  • Social Media Campaigns, e-PR, Online PR és New Media, Közösségi média konfliktuskezelés
Kutatási területek:
  • közösségi média
  • marketing
  • digitális diplomácia
  • twiplomacy
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • CEO, kozossegi-media.com
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2023- KKM MDA Kft. Digitális diplomácia oktató
  • 2014-2016.,Pannon Lapok Társasága, Közösségi média rovat szerkesztő
  • 2015- Metropolitan Egyetem, óraadó
  • 2010- kozossegi-media.com, közösségi média tanácsadó, kivitelező és alkalmazásfejlesztő
  • 2007-2012. Pannon Egyetem - Gazdaságtudományi Kar, marketingvezető
  • 2001-2007. EST Lapok, újságíró
  • 2001-2007. Index-Veszprém rovatvezető, felelős szerkesztő
Díjak, elismerések:
  • 2015. A Magyar Marketing Szövetség 2 KKV-Marketing Gyémánt díja
  • 2017. 5 #TSMA (Tourism Social Media Awards) díj - A Turizmus Kft. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége szakmai díjai
  • 2017. A Magyar Marketing Szövetség 2 KKV-Marketing Gyémánt díja
  • 2018. Chatbot-fejlesztésért és közösségi média felületen végzett konfliktuskezelésért 2 újabb díj a Marketing Szövetségtől
  • 2019. KREATÍV Influ' Integrált influencer kampány ARANY Díja 2019. Internet Hungary Társas-játék kategória FŐDÍJA és egy shortlist jelölés
  • 2021. KREATÍV Influ' Arany 2022. A legdigitális magyar KKV (Digiméter-díj) 2022. Az Év Marketing Nagykövete
Leírás:

Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője, 2006 óta foglalkozik céges közösségimédia-marketinggel. Tizenhárom különböző altémájú könyve jelent meg a közösségi médiáról az internetbiztonságtól a közösségimédia-konfliktuskezelésen át a mérésig, amelyeket több felsőoktatási intézményben tananyagként használnak. A Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseinek oktatója, a Centrál Médiaakadémia, a Magyar Marketing Szövetség, a Piac és Profit és Internet Hungary konferenciák és workshopok rendszeres előadója. ​A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának egykori marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook hirdetését, azóta a szakma közel 30 díjjal jutalmazta cége marketing megvalósításait.