Kutattunk: ebben hasonlít a nagyszülők és az unokák generációja márkahűség terén
A Darwin’s Marketing Evolution-nel közösen több mint ezer fős online kutatást végeztünk kilenc termék- és szolgáltatáscsoportban, négy generáció tagjai között. Azt vizsgáltuk, hogy hogyan befolyásolják a generációs attitűdök a márkaválasztást és a márkákhoz való hűséget.
Kiderült, hogy a márkahűség nem korfüggő: ebből a szempontból a nagyszülők és az unokák hasonlítanak egymásra, ők sokkal kevésbé hűek egy-egy márkához, mint az idősebb és a fiatalabb szülők – az X és az Y generáció. De nem csak ez a közös a baby boomerek és a Z generáció tagjaiban: a márkákról való tájékozódásban főleg az ismerősökre és a közösségi médiára támaszkodik mindkét generáció, míg az X-ek és az Y-ok elsősorban online informálódnak, ezt követi a közösségi média, és csak a harmadik helyen szerepelnek az ismerősök.
A kutatás számunkra is érdekes eredményeket hozott, legfőképpen a fiatalok márkákhoz való viszonyáról.
Hírek
Kárpát-medencei Rektori Konferencia a Budapesti Metropolitan Egyetemen
Cél a kárpát-medencei értékek globális …
Animáció mesterszakos hallgatóink készítettek animációs rövidfilmeket a Pagony kiadónak
A Budapesti Metropolitan Egyetem elsőéves Animáció mestersz …
METU-s siker a 31. Stuttgarti Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon
METU-s siker a 31. Stuttgarti Nemzetközi Animációs Filmfesztiválon …
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan …
METU X Artus Stúdió előadás: Kérész Művek 81. - Hasítunk
A Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatói és az Artus közös performansza …
Kopátsy Sándor: KOPP! - pályázat díjazottak
A Kopp - pályázati munkákból kiállítás nyílt, a díjazottakról olvashattok összef …
A METU oktatóinak előadása a XII. Nemzetközi Médiatudományi Konferencián
A METU oktatóinak előadása a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem által szervezett …
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletformálás
A környezetvédelem kulcsa a tudás és szemléletf …